۱۱ آبان ۱۳۹۲، ۱۴:۱۴

نشت هایی که محدویت زمانی ندارد!

سازمان لیگ چقدر روی نشست‌های خبری سرمربیان تیم‌ها نظارت دارد؟

سازمان لیگ چقدر روی نشست‌های خبری سرمربیان تیم‌ها نظارت دارد؟

در حالی که سازمان لیگ پیش‌تر تاکید داشت تا در نشست‌های خبری پیش از بازی مربیان 15 دقیقه فرصت دارند در خصوص دیدارهای مربوطه به بحث فنی بپردازند همچنان شاهد این هستیم که مربیان بحث‌های نامربوط و طولانی را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری امروز شنبه مجید صالح مربی تیم فوتبال استقلال در حالی در کرج برگزار شد که طولانی شدن صحبت‌های این مربی نه تنها باعث اعتراض خبرنگارانی که از تهران به کرج رفته بودند شده بود که صدای اعتراض انگین فیرات سرمربی تیم سایپا را هم بلند کرد.

در نشست خبری امروز مجید صالح بر اساس تاکید سازمان لیگ 15 دقیقه فرصت داشت تا در خصوص دیدار معوقه این تیم برابر سایپا به بحث فنی بپردازد و پاسخگوی سوالاتی باشد که مربوط به این دیدار خواهند بود اما وی بیش از 30 دقیقه در خصوص مشکلات مالی استقلال، داستان حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، خداحافظی فرهاد مجیدی، چگونگی خداحافظی علیرضا منصوریان از فوتبال، حضور در تیم مس کرمان به همراه امیر قلعه‌نویی و ... صحبت کرد و جالب‌تر اینکه برخی از خبرنگاران نیز بی توجه به آنچه که در تمامی نشست‌های خبری پیش از بازی در دنیا مرسوم است سوالاتی را مطرح می‌کردند که به بازی روز یکشنبه دو تیم ربط پیدا نمی‌کرد.

این اتفاقات باعث شد تا انگین فیرات سرمربی تیم سایپا که حدود 20 دقیقه پشت درب سالن کنفرانس منتظر مانده بود صدای اعتراض خود را بلند کند. وی در مواجه با خبرنگاران کرجی نیز به شدت از آنها انتقاد کرده بود.

اینکه سازمان لیگ با وجود تاکیداتی که در این زمینه دارد تا چه اندازه روی نشست‌های خبری مربیان نظارت می‌کند خود جای سوال دارد چرا که به خصوص در شهرستان‌ها موارد مورد نظر این سازمان رعایت نمی‌شود و سازمان لیگ هم به راحتی و با بی‌تفاوتی از کنارش می‌گذرد. در این مدت تنها چیزی که از سازمان لیگ در خصوص نشست‌های خبری بوده‌ایم تذکرهایی بوده که تنها روی سایت این سازمان قرار گرفته و در عمل هیچ تغییری صورت نمی‌گیرد.

کد خبر 2167346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha