۱۳ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۲۲

در مراسم 13 آبان ماه:

ملت ایران فریاد استکبار ستیزی خود را به گوش جهانیان می رسانند

ملت ایران فریاد استکبار ستیزی خود را به گوش جهانیان می رسانند

اراک -خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ملت هوشیار ایران اسلامی امسال نیز فریاد استکبار ستیزی خود را به گوش جهانیان می رسانند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی با ارسال بیانیه ای گفت: 13 آبان ماه یادگار امام راحل است و شرکت در راهپیمایی این روز وظیفه همگانی است.

وی آورده است: 13 آبان ماه یادآور سه واقعه مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است که هر یک از آنها سند غرور آفرینی از روحیه استکبار ستیزی ملت غیور ایران زمین است.

آیت الله دری نجف آبادی در این بیانیه گفت: این روز نقطه پیوند برگ های زرینی از تاریخ آزادگی ملت بزرگ ایران است که در آن دستگیری و تبعید سلسه جنبان نهضت اسلامی ملت ایران در پی افشاگری و مخالفت با تصویب لایحه کاپیتولاسیون از سوی رژیم طاغوت، به منزله آتشی بود که در خرمن حاکمیت اهریمن افتاد.

نماینده ولی فقفیه در استان مرکزی اضافه کرد: ملت هوشیار ایران اسلامی امسال نیز مانند سال های گذشته با اراده های پولادین و مصمم با گام هایی استوار و پابرجا به بلندای حقیقت با مشت های گره خورده فریاد استکبار ستیزی خود را به گوش جهانیان می رسانند.

وی خاطرنشان کرد: اینجانب از آحاد و اقشار مختلف مردم مومن و انقلابی استان مرکزی به ویژه نسل بالنده و آینده سازان برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی ها و اجتماعات بزرگ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دعوت می کنم تا بار دیگر با نمایش تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری خشم و انزجار خود را از اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی اعلام نمایند.

کد خبر 2168811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha