۱۳ آبان ۱۳۹۲، ۱۵:۰۲

در راهپیمایی امروز:

مسیر روشن مبارزه با استکبار پس از نیم قرن مبارزه به گفتمان جهانی تبدیل شد

مسیر روشن مبارزه با استکبار پس از نیم قرن مبارزه به گفتمان جهانی تبدیل شد

اراک- خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مسیر روشن و ریشه دار مبارزه با استکبار و استعمار در ایران پس از نیم قرن مبارزات اسلامی، امروز به گفتمان جهانی تبدیل شده است و جریان بیداری اسلامی را رقم زده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در در مصلای بیت المقدس اراک در اجتماع مردم به مناسبت 13 آبان ماه اظهارداشت: شعار مرگ بر آمریکا به عنوان مبارزه با استعمار و استکبار با قدرتهای غربی و زورگو تبدیل به گفتمان غالب ملتهای مسلمان شده است.

وی ادامه داد: امروز  ایران اسلامی با اقتدار و سربلندی به عنوان پیشتاز بیداری اسلامی توانسته است الگویی از پیشرفت در پرتو وحدت و مقاومت را پیش چشم جهانیان ترسیم کند.

آیت الله دری نجف آبادی ضمن تقدیر از حضور پرشور و گسترده مردم در این آیین اظهار کرد: ملت همیشه در صحنه ایران با وجود بصیرت و هوشمندی که نسبت به آرمان های امام راحل، شهدا و منویات مقام معظم رهبری دارند، هر زمان که نظام مقدس جمهوری اسلامی نیاز به پشتیبانی آن ها داشته باشد در صحنه حضور دارند.

آیین استکبار ستیزی امسال بسیار باشکوه تر از سال های گذشته

وی ادامه داد: حضور منسجم و یکپارچه مردم استان مرکزی بخصوص اقشار مختلف شهرستان اراک در اجتماع 13 آبان بسیار چشمگیر بود و علی رغم توطئه های استکبار غرب و فعالیت رسانه های معاند در راستای اعمال فشار به منظور تحقق اهداف دشمنان جمهوری اسلامی ایران، آیین استکبار ستیزی امسال بسیار باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شد.

استاندار مرکزی نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل گفت: در سال ۵۸ در چنین روزی دانشجویان خط امام لانه جاسوسی را برای افشاگری و نشان دادن افکار پلید آمریکا تسخیر کردند و مدارکی در اختیار مردم قرار دادند که نشان دهنده اهداف شوم آمریکا بود.

محمد‌حسین مقیمی با بیان اینکه دانش‌آموزان نیز همچون دیگر قشرهای ایران اسلامی پیرو امام خمینی(ره) بودند٬ افزود: دانش‌آموزان در دانشگاه تهران تجمع و لانه جاسوسی را تسخیر کردند.

رمز پیروزی ملت ایران و دستیابی به اهداف عالیه نظام تبعیت از منویات رهبری است

استاندار استان مرکزی ادامه داد: ۱۳ آبان سالروز تبعید حضرت امام خمینی(ره) توسط دولت شاهنشاهی است که با اعتراض جوانان پیرو ولایت صورت گرفت.

مقیمی با بیان اینکه امروز ملت ایران توانسته گام‌های بلندی را در راستای توسعه و پیشرفت این مرز‌و‌بوم بردارد٬ اضافه کرد: دانشمندان جوان از ابتدای انقلاب و حتی در جنگ تحمیلی گام‌های بلندی در عرصه‌های مختلف علمی برداشتند.

وی با اشاره به دستیابی‌ ملت ایران به بسیاری از فناوری‌های نوین در بخش‌های مختلف٬ اظهار کرد: این مهم با تلاش دانشمندان جوان ایرانی محقق شده و ملت ایران از بعد از انقلاب اسلامی تاکنون تلاش بی وقفه‌ای در جهت تولید علم داشته است.

مقیمی با اشاره به اینکه رمز پیروزی ملت ایران و دستیابی به اهداف عالیه نظام تبعیت از منویات رهبری است گفت: با تبعیت از رهبری و استفاده از قوانین حیات بخش اسلام می توانیم در راستای رسیدن به اهداف تلاش کنیم.

در  ادامه این مراسم یکی از مداحان اهل بیت(ع) به مداحی پرداخت و قعطنامه ای در ۱۰ بند قرائت شد.

کد خبر 2169135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha