۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۹:۵۹

امام جمعه اراک:

تیم مذاکره کننده ایران سبب اقتدار نظام شد

تیم مذاکره کننده ایران سبب اقتدار نظام شد

اراک – خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ضمن حمایت از گفتگوهای تیم مذاکره کننده ایران درباره برنامه های هسته ای کشورمان گفت:هوشیاری دولتمردان ایران اسلامی سبب اقتدار بیشتر نظام اسلامی در عرصه بین المللی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی عصر روز چهارشنبه با بیان این مطلب در شورای اداری استان مرکزی فشار دشمنان به ایران در حوزه بین المللی را سنگ بر سندان کوبیدن دشمن دانست و اظهارداشت: دشمنان بدانند هرگونه فشاری که به واسطه پرونده هسته ای بر ملت ایران وارد می کنند سنگ بر سندان کوبیدن است و نتیجه ای جز رسوایی آنها در عرصه بین المللی ندارد.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی 13 آبان گفت: مردم ایران با حضور پرشور خود در روز مبارزه با استکبار جهانی پیام ملت ایران را واضح و روشن به گوش دشمنان نظام بالاخص اسرائیل داد.

مدیران خود را وقف نظام کنند

امام جمعه اراک در ادامه با بیان این که خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران یک فرصت برای مدیران است گفت: مدیران باید خود را وقف نظام جمهوری اسلامی ایران کرده و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: مدیران جامعه اسلامی باید با در نظر گرفتن خدا در سنگر خدمت رسانی به ملت حاضر شوند.

وی همچنین با گرامیداشت فرارسیدن ماه محرم و صفر گفت: ماه محرم فرصت خوبی برای تقویت وحدتف انسجام و همدلی بین مدیران دستگاه های اجرایی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که زمامداران جامعه اسلامی باید ویژگی های مدیریت اسلامی را داشته باشند گفت: عمل به کتاب خدا و سنت خاتم الانبیا و پیشتازی در ایمان، دینداری و دین باوری ویژگی مدیران در جامعه اسلامی است.

 

معاون سیاسی جدید بستر افزایش علاقمندی مردم به نظام را فراهم کنند

استاندار استان مرکزی گفت: معاون سیاسی جدید با عملکرد مطلوب خود موجبات افزایش علاقمندی مردم به نظام جمهوری اسلامی را فراهم کنند.

مهندس محمد حسین مقیمی افزود: همگرایی لازمه موفقیت مدیران است و از تمامی مدیران می خواهم در مدت حضور من در استان بگونه ای عمل کنند تا شاهد افزایش علاقمندی مردم به نظام جمهوری اسلامی شویم.

وی با بیان این که عمر مدیریت ها کوتاه است گفت: مدیران باید با در نظر گرفتن خدا در عرصه مدیریتی فعالیت کنند و اجازه ندهند کبر و غرور مانع از مردمداری آنها شوند.

استاندار استان مرکزی گفت: مدیران باید در مدت کار مدیریتی خود به گونه ای عمل کنند که در روز تودیع با خیال راحت صندلی مدیریتی را ترک کنند.

مهندس مقیمی با بیان این که توفیق خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران توفیقی الهی است که افراد خاصی سعادت آن نصیبشان می شود گفت: مدیران باید بعد ازپذیرش مسئولیت در جایگاه تعیین شده در راستای رسالت خود عمل کرده و و اجازه ندهند هیچ عاملی آنها را در مسیر مغایر با اهداف تعریف شده برایشان قرار دهد.

استاندار استان مرکزی با اشاره به جایگاه حوزه سیاسی در استان گفت: جایگاه معاونت سیاسی استانداری جایگاه رفیعی است و معاون سیاسی نباید اجازه دهد پرونده هیچ یک از مدیران در مراجع قضایی باز شود.

ریالی از بودجه عمرانی استان در جای دیگر هزینه نشود

استاندار استان مرکزی در ادامه خطاب به معاون عمرانی جدید استان مرکزی گفت: معاون جدید عمرانی استان مرکزی نباید ریالی از بودجه عمرانی استان را در جای دیگر هزینه کند.

مهندس مقیمی ادامه داد: هیچکس برای اجرای کار عمرانی مجاز به هزینه کرد حتی یک ریال از بودجه عمرانی استان در جای دیگر ندارد و در اجرای تمام فعالیت های عمرانی باید رعایت صرفه و صلاح و حفاظت از بیت المال صورت گیرد.

وی با بیان این که تمام فعالیت های عمرانی باید از توجیه فنی، مالی و زیست محیطی برخوردار باند گفت: هر طرح عمرانی مصوب در استان باید مراحل فوق را گذرانده تا در آینده بهانه ای برای اجرا نشدن آنها نباشد.

استاندار استان مرکزی ادامه داد: علیرغم اقدامات بسیار ارزنده صورت گرفته در حوزه عمرانی استان مرکزی تاکنون کارهای بسیاری باز روی زمین مانده است که باید با جدیت دنبال شود.

مهندس مقیمی با بیان این که فعالیت های عمرانی باید در چارچوب برنامه و هدف مشخص و مدون صورت بپذیرد افزود:  توسعه پایدار و متوازن استان در گرو حرکت درقالب برنامه های مشخص و مدونی است که باید مورد توجه مدیران حوزه عمرانی قرار بگیرد.

وی با تاکید بر جایگاه استان مرکزی در کشور و موقعیت صنعتی این استان در کشور گفت: تمامی مصوبات گذشته استان در حوزه عمرانی محترم است و اگر قرار است مصوبه ای اصلاح و لغو شود باید در همان کارگروه یا شورای مصوب مورد اصلاح یا لغو قرار گیرد و کسی حق ندارد بگوید وقتی من تشخیص می دهم باید مصوبه ای لغو یا اصلاح شود.

 

پروژه های نیمه تمام استان اولویت کاری حوزه عمرانی

مقیمی در ادامه با بیان این که تکمیل پروژه های نیمه تمام الویت کاری حوزه عمرانی استانداری مرکزی است گفت:  معاون عمرانی باید تکمیل طرح هایی را که منافعشان برای مردم بیشتر است دراولویت قرار دهند.

وی تاکید کرد: توجه به عنصر زمان باید در دستور کار مسئولین قرار بگیرد و پروژه ها در زمان تعیین شده اجرا شوند وبا پرت زمان موجبات پشیمانی سرمایه گذاران را فراهم نکنند.

استاندار استان مرکزی با تاکید بر ضرورت توجه به کیفیت پروژه ها گفت: توجه به مسائل کیفی و فنی باید در اولویت کار مدیران عمرانی قرار بگیرد و آگاه باشند که بی توجهی به کیفیت اجرای پروژه ها 4 برابر شدن هزینه ها و زمان را به دنبال خواهد داشت.

مقیمی تاکید کرد: مدیران باید هنگام تحویل پروژه های عمرانی وجدان خود را حاضر ببینند و بدانند مجاز نیستند کار عمرانی را تحویل بگیرند که از لحاظ فنی و تخصصی تائید نمی شود.

کد خبر 2170946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha