۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۴

مقمی در گفتگو با مهر:

حرکت بسیجی‌وار مسئولان و حمایت ولایت فقیه و مردم موفقیت تیم مذاکره‌کننده در ژنو را رقم زد

حرکت بسیجی‌وار مسئولان و حمایت ولایت فقیه و مردم موفقیت تیم مذاکره‌کننده در ژنو را رقم زد

اراک - خبرگزاری مهر: استاندار مرکزی ضمن تبریک به ثمر نشستن تلاش تیم مذاکره کننده برای دفاع از حق ملت ایران برای حفظ دستاوردهای هسته ای کشور گفت: حرکتهای بسیجی وار تیم مذاکره کننده و حمایت رهبری و مردم امروز در قالب موفقیت تیم مذاکره کننده در ژنو خود را به جهانیان نشان داد.

محمد حسین مقیمی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهر افزود: حرکتهای بسیجی وار تیم مذاکره کننده و حمایت رهبری و مردم امروز در قالب موفقیت تیم مذاکره کننده در ژنو خود را به جهانیان نشان داد.

وی ادامه داد: امروز دنیا فهمید اگر ملت ایران یکپارچه و یکصدا در مسیر تحقق هدفی خاص قدم بردارد هیچ کس جلو دار آنها نیست.

مقیمی ضمن گرامیداشت هفته بسیج و مقارن شدن این پیروزی ملت ایران با هفته بسیج گفت: روحیه بیسجی و حرکت بیسجی ملت ایران همانطور که این ملت را در جنگ تحمیلی مقابل دنیا پیروز کرد امروز نیز موفقیت نظام جمهوری اسلامی در دفاع از حق مسلم برخورداری از انرژی هسته ای شد.

وی با اشاره به ایستادگی و پایداری تیم مذاکره کننده به مدیریت دکتر ظریف گفت: هر گاه ملت ایران به افراد صاحب نظر و کار بلد اعتماد کردند نتایج موفقی، چون موفقیت در این مذاکرات را بدست اوردند.

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه حضور مقتدرانه تیم مذاکره کننده بیانگر صلابت و وحدت ملت، دولت و ولایت فقیه بود گفت: این وحدت نقش بسزایی در اقتدار کشور و ترسیم آینده روشن برای نظام جمهوری اسلامی دارد.

وی ادامه داد: امید است در تمام زمینه ها با اقتدار و انسجام پیش رفته و از منافع ملی دفاع کنیم.

کد خبر 2181307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha