۱۴ آبان ۱۳۹۲، ۱۵:۰۶

اخبار کوتاه استان مرکزی/

سرعت غيرمجاز در استان مرکزی 2 كشته ومجروح بر جاي گذاشت

سرعت غيرمجاز در استان مرکزی 2 كشته ومجروح بر جاي گذاشت

اراک - خبرگزاری مهر: سرعت غيرمجاز راننده خودروي سواري پارس در محور دليجان - اصفهان يك كشته و يك مجروح بر جاي گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، در حادثه رانندگي ساعت 3 بامداد ديروز در محور دليجان – اصفهان كه به علت واژگوني خودروي سواري پارس اتفاق افتاد، راننده خودرو به خاطر شدت جراحات وارد شده جان خود را از دست داد و يك نفر سرنشين آن مجروح شد.

بنابر اعلام كارشناس پليس راه استان مركزي علت اين تصادف عدم توانايي در كنترل وسيله نقليه به دليل سرعت غيرمجاز در جاده لغزنده مي باشد.

فرمانده انتظامي استان مركزي با مردم شهرستان كميجان ملاقات مي كند

فرمانده انتظامي استان مركزي با حضور در فرماندهي انتظامي شهرستان كميجان با مردم اين شهرستان ديدار و به مسائل و مشكلات آنان پاسخگو خواهد بود .

سردار "عزيزاله ملكي"فرمانده انتظامي استان مركزي به همراه معاونان اجرايي خود روز شنبه هجدهم آبان ماه سال جاري از ساعت 10 الي 12 و 30 ملاقات عمومي دارند.

مردم شهرستان كميجان مي‌توانند جهت بررسي مشکلات،انتقادات و... در ارتباط با عملکرد فرماندهي انتظامي شهرستان در محل دفتر فرماندهي انتظامي شهرستان حضور يافته و با فرمانده انتظامي استان ديدار كنند.

كشف 550 ميليون ريال كالاي قاچاق در دليجان

 فرمانده انتظامي دليجان استان مركزي از كشف 550 ميليون ريال كالاي قاچاق طي 48 ساعت گذشته در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "حمزه امين نژاد" گفت: در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و مبارزه جدي وهمه جانبه با معضل قاچاق كالا و ارز در استان مركزي ماموران انتظامي در حين كنترل خودروهاي عبوري در محور اصفهان – تهران موفق به كشف 2 محموله قاچاق به ارزش 550 ميليون ريال شدند. وي در ادامه افزود: در مهمترين عمليات صورت گرفته ماموران انتظامي موفق شدند از يك دستگاه خودرو تعداد 10 دستگاه ال سي دي و 48 دستگاه تبلت قاچاق كشف وضبط كنند.

فرمانده انتظامي دليجان با اشاره به دستگيري متهمان در اين زمينه اظهار داشت: در اين عمليات 2 نفر دستگير كه پس از تشكيل پرونده به مراجع قضايي اعزام شدند.

دستگيري سارق خودرو با سرعت عمل پليس در كمتر از يك ساعت

 فرمانده انتظامي اراك از دستگيري سارق خودرو با سرعت عمل پليس در كمتر از يك ساعت در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ مصطفي ويسمه اي گفت: در پي شكايت يكي از شهروندان از طريق تماس با مركز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر سرقت خودروي اين شهروند در يكي از محله هاي اراك موضوع مورد پيگيري ماموران انتظامي اين شهرستان قرارگرفت.

وي در ادامه افزود: با تحقيقات سريع پليس سارق بلافاصله پس از سرقت شناسايي و به هنگام خروج از شهر با اقدام به موقع پليس دستگير شد.

فرمانده انتظامي اراك اظهار داشت: متهم پس از تشكيل پرونده به مرجع قضايي اعزام شد.

سرهنگ ويسمه اي در پايان از شهروندان خواست هنگام ترك خودرو از خاموش بودن و قفل درب هاي اتومبيل اطمينان حاصل كرده و هرگونه مشكل انتظامي را سريعا به مركز فوريت هاي پليسي110 در ميان بگذارند.

کد خبر 2169979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha