۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۵۹

همزمان با آغاز ماه محرم/

نمايشگاه عكس‌هاي عاشورايي در بجنورد داير شد

نمايشگاه عكس‌هاي عاشورايي در بجنورد داير شد

بجنورد - خبرگزاري مهر: رييس حوزه هنري خراسان شمالي گفت: همزمان با فرارسيدن ماه محرم، نمايشگاه عكس تحت عنوان "عاشورا در ايران" در مجتمع فرهنگي هنري نگارستان نگارخانه بجنورد گشايش يافت.

ميثم مرادي بيناباج در گفتگو با خبرنگار مهر، عنوان كرد: سه‌شنبه شب همزمان با نخستين شب از ماه محرم امسال، نمايشگاه عكس عاشورا در ايران با حضور شماري از مسئولان و هنرمندان استان در محل مجتمع فرهنگي هنري نگارستان نگارخانه بجنورد آغاز به كار كرد.

وي اظهار داشت: در اين نمايشگاه 50 اثر عكاسي از هنرمندان خانه عكاسان ايران با موضوع محرم و مراسم عاشورایی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

مرادي بيناباج هدف از برگزاري اين نمايشگاه را آشنایی بیشتر مردم با ماه محرم و مراسم‌هاي عاشورايي در ايران ذكر و اضافه كرد: توجه به اهداف و پيام قيام امام حسين(ع) امري مهم و ضروري بوده و در اين نمايشگاه نيز سعي شده با نگاهي به مراسم هاي عزاداري در ايران، اين هدف پيگيري شود.

به گفته وي نمايشگاه عكس عاشورا در ايران از سه شنبه به مدت يك هفته داير خواهد بود و علاقه مندان براي بازديد از اين نمايشگاه مي‌توانند صبح‌ها از ساعت 9 تا 14 و 30 دقيقه و عصرها نيز از ساعت 17 الي 19 به مجتمع فرهنگي هنري نگارستان نگارخانه بجنورد مراجعه كنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در ماه محرم پارسال نيز نمایشگاه عکس عاشورا در ایران به همت حوزه هنری خراسان‌شمالی در مجتمع فرهنگی هنری گلشن بجنورد برگزار شد.

در نمایشگاه سال گذشته بیش از 30 قطعه عکس در اندازه 50 در 70 از شیوه‌های مختلف عزاداری در روز عاشورا از سراسر ایران از آثار امیرعلی جوادیان از هنرمندان حوزه هنری به نمايش گذاشته شده بود.

کد خبر 2170388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha