۱۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۰۳

با موضوع جمعیت/

پنجمین جشنواره سراسری کاریکاتور در خراسان شمالی برگزار می شود

پنجمین جشنواره سراسری کاریکاتور در خراسان شمالی برگزار می شود

بجنورد - خبرگزاری مهر: رییس حوزه هنری خراسان شمالی گفت: پنجمین جشنواره سراسری کاریکاتور با موضوع جمعیت در این استان برگزار می شود.

میثم مرادی بیناباج در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری پنجمین جشنواره سراسری کاریکاتور به همت حوزه هنری خراسان شمالی در این استان خبر داد و افزود: فراخوان این جشنواره در چند روز آینده منتشر می شود.

وی با بیان این که موضوع محوری این جشنواره جمعیت است، اضافه کرد: با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری پیرامون لزوم تجدیدنظر در سیاست های تحدید نسل که مهر ماه سال 91 در جمع مردم خراسان شمالی مطرح کردند؛ این موضوع برای این دوره از جشنواره انتخاب شده است.

به گفته مرادی بیناباج جشنواره سراسری کاریکاتور خراسان شمالی پس از چهار دوره برگزاری در حال لازم اعتبار خاصی در بین کارتونیست ها و هنرمندان کشور کسب کرده و بر اساس نظرسنجی انجام شده در بین هنرمندان و اساتید کارتون و کاریکاتور کشور؛ چهارمین دوره این جشنواره به عنوان برترین جشنواره کاریکاتور در سال 92 انتخاب شده است.

وی اضافه کرد: پنجمین دوره این جشنواره از سوی حوزه هنری خراسان شمالی با مشارکت کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی و اداره کل ثبت احوال خراسان شمالی برگزار می شود.

رییس حوزه هنری خراسان شمالی از هنرمندان کاریکاتور استان و کشور خواست تا با مشارکت و همراهی در این جشنواره، پنجمین دوره جشنواره کاریکاتور در خراسان شمالی را نیز در کشور به عنوان جشنواره ای نمونه برگزار کنند.

 

کد خبر 2306058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha