۹ شهریور ۱۳۹۳، ۲۰:۴۶

مرادی بیناباج اعلام کردز:

معرفی نفرات برتر پنجمین جشنواره سراسری کاریکاتور همزمان با ولادت امام رضا(ع)

معرفی نفرات برتر پنجمین جشنواره سراسری کاریکاتور همزمان با ولادت امام رضا(ع)

بجنورد - خبرگزاری مهر: رئیس حوزه هنری خراسان شمالی گفت: اسامی نفرات برترپنجمین جشنواره سراسری کاریکاتورهمزمان با ولادت امام رضا(ع) اعلام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، میثم مرادی بیناباج عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: این جشنواره سراسری 168 نفر شرکت کننده داشت که جمعا 812 اثر از سوی آنان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی با بیان اینکه از مجموع آثار رسیده به دبیرخانه و بررسی های اولیه 110 اثر به بخش نمایشگاهی این جشنواره راه یافت.

مرادی بیناباج اظهارداشت: این جشنواره در دو بخش موضوعی و آزاد برگزار که در هر بخش 3 نفر برگزیده اصلی و 5 نفر شایسته تقدیر انتخاب شدند.

.

وی اظهار داشت: آثارمنتخب این جشنواره در آینده در کتاب جشنواره چاپ و همانند سنوات گذشته بعد از چاپ، در قالب پوسترهای نمایشگاهی مراکز استانی حوزه هنری به نمایش گذاشته خواهد شد.

رئیس حوزه هنری خراسان شمالی با اشاره به اینکه هم اکنون پنجمین سال مستمر برگزاری جشنواره سراسری کاریکاتور است افزود: میانگین شرکت کنندگان در این جشنواره در سال گذشته 170 نفر بود که طی این مدت 3 هزار و 192 اثر کارتون با موضوعات مختلف به جشنواره ارسال شده است.

مرادی بیناباج افزود: حوزه هنری خراسان شمالی در جشنواره کاریکاتور در سال 91 کسب رتبه دوم و در سال 92 نیز جشنواره چهارم این مرکز به عنوان جشنواره برتر کشور انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسامی نفرات برتر پنجمین سالانه جشنواره سراسری کاریکاتور همزمان با ولادت امام رضا (ع) در تالار حافظ بجنورد اعلام خواهد شد.

کد خبر 2361549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha