۲۷ فروردین ۱۳۹۳، ۱۵:۳۵

مرادي بيناباج:

عکاس خراسان شمالی مقام اول جشنواره منطقه‌ای عکس "آن"را کسب کرد

عکاس خراسان شمالی مقام اول جشنواره منطقه‌ای عکس "آن"را کسب کرد

بجنورد - خبرگزاری مهر: رییس حوزه هنری خراسان شمالی گفت: احسان کمالی، عکاس هنرمند استان مقام اول چهارمین جشنواره منطقه‌ای عكس آن را کسب کرد.

میثم مرادی بیناباج در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره منطقه ای عكس آن و نخستین جشنواره پوستر آن به همت دفتر هنرهای تجسمی و خانه عكاسان حوزه هنری استان سمنان، اظهار کرد: این مراسم همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی و در ششمین روز از این هفته که به عنوان"روز هنر انقلاب، مقاومت و بیداری اسلامی" نامگذاری شده در سالن ماه حوزه حوزه هنری استان سمنان برگزار و در آن از برگزیدگان جشنواره تقدیر شد.

به گفته وی چهارمین جشنواره منطقه ای عكس آن در سه بخش نماز، دعا و نیایش، حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی  و خانواده ایرانی اسلامی برگزار شد که در این جشنواره احسان کمالی، عکاس هنرمند خراسان شمالی در بخش خانواده ایرانی اسلامی موفق به کسب مقام اول و تندیس این جشنواره شد.

مرادی بیناباج اضافه کرد: در این جشنواره پدرام اجتماعیان دیگر عکاس خراسان شمالی که به این جشنواره اثر فرستاده بود نیز در بخش نماز، دعا و نیایش رتبه اول را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان کمالی در سال گذشته هم موفق به کسب افتخارات مختلفی در سطح ملی و بین‌المللی از جمله راه‌یابی به بخش نهایی جشنواره بشریت سازمان ملل در چین و کسب چندین مقام ملی و بین‌المللی شده بود.

نمایشگاه‌های چهارمین جشنواره منطقه‌ای عكس آن و نخستین جشنواره پوستر آن از روز شنبه 23 فروردین ماه امسال در گالری‌های مجموعه فرهنگسرای کومش سمنان آغاز شده و تا پنج شنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت.

کد خبر 2272201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha