۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۵:۴۷

قمری:

مشکلات مالی اصلی‌ترین دغدغه فدراسیون دوچرخه سواری است

مشکلات مالی اصلی‌ترین  دغدغه فدراسیون دوچرخه سواری است

بیرجند – خبرگزاری مهر: رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشور مشکلات مالی را اصلی‌ترین دغدغه این فدراسیون اعلام کرد و گفت: در طول تاریخ ورزش کشور این گونه با مشکل مالی مواجه نشده بودیم.

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو قمری پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه مجمع انتخابات رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هیئت دوچرخه سواری در چند سال اخیر فعالیت‌های خوبی داشته است، افزود: در بخش  دوچرخه سواری جاده یکی از کشورهای برتر هستیم.

وی با بیان اینکه در بخش باشگاهی هم  باشگاه پتروشیمی برترین باشگاه آسیااست، عنوان کرد: در رنکینگ انفرادی نیز دو تن از ورزشکاران کشورمان  رتبه سوم و چهارم آسیا را دارند.

قمری در ادامه به مشکلات مالی این فدارسیون اشاره کرد و گفت: مشکلات مالی یکی از دغدغه های اصلی فدراسیون است.

وی بیان کرد: با وجود مشکلات مالی از ابتدای سال تاکنون 151 روز مسابقات گوناگون در رشته ها و بخشهای مختلف برگزار کرده ایم.

وی بیان داشت: کشور ما دچار تحریم  است اما می توان با همدلی و مدیریت با مشکلات کنار آمد و کسب امتیاز و مدال کرد.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: هیئت دو چرخه سواری خراسان جنوبی شرایط خوبی دارد اما منابع مالی بسیار کم است و امیدواریم این مشکل نیز به زودی برطرف شود.

فمری با بیان اینکه دوچرخه سواری باید به یک ورزش همگانی تبدیل شود، ادامه داد: باید تلاش کنیم تمام مردم با این ورزش آشنا شوند.

رئیس فدارسیون دوچرخه سواری با تاکید براینکه باید ارتباط خوبی با آموزش و پرورش داشته باشیم، تصریح کرد: بهترین ورزشکاران ما از همین دانش آموزان در شهرها و روستا ها هستند  که باید با تعامل جدی با آموزش و پرورش و اجرای طرح‌های استعداد یابی آنها را شناسایی کنیم.

وی به بحث آموزش اشاره کرد و بیان داشت: در بحث آموزش تمام تلاش خود را مسئولین هیئت‌ها بکارگیرند و در این زمینه حمایت‌های لازم را در بحث اعزام مربیان برجسته خواهد داشت.

کاندیداهای ریاست هیئت دو چرخه سواری استان چهار نفر بودند که پس از بیان دیگاه ها و برنامه های آنها انتخابات با حضور اعضای مجمع  در بیان این افراد برگزار شد.

در پایان این انتخابات سیدحمید علوی با اخذ 9 رای از 17 رای در دور دوم از رغیب خود زهره حسن پور رئیس سابق این هیئت پیشی گرفت و به مدت چهارسال رئیس هیئت دوچرخه سواری استان شد.

 

کد خبر 2170798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha