۸ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۴۲

خسرو قمری در گفتگو با مهر:

با مربی فرانسوی به نتیجه نرسیدیم/ مذاکره با مربیان دیگری از آلمان و فرانسه

با مربی فرانسوی به نتیجه نرسیدیم/ مذاکره با مربیان دیگری از آلمان و فرانسه

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری با بیان اینکه هنوز مربی فرانسوی مورد نظر برای تیم ملی پاسخ نهایی را به این فدراسیون اعلام نکرده است تاکید کرد: ما منتظر پاسخ وی هستیم ولی هنوز روی این مربی فرانسوی به عنوان گزینه قطعی به نتیجه نرسیدیم.

خسرو قمری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص نتایج مذاکره با مربی فرانسوی مورد نظر برای تیم ملی دوچرخه سواری توضیح داد: ما خواسته‌های خود و پیشنهاداتمان را ارایه کردیم و قرار بر این شد وی پاسخ بدهد که هنوز این اتفاق رخ نداده است و منتظریم تا جواب او را دریافت کنیم.

وی اضافه کرد: این مربی شرایطی را مطرح کرده بود و باید میزبان دستمزد وی نیز معلوم شود با این حال پس از بررسی‌هایی که انجام دادیم هنوز روی این مربی به عنوان گزینه قطعی به نتیجه نرسیدیم. فعلا که آنها در تعطیلات کریسمس و ژانویه هستند و باید صبر کنیم تا جواب مربی به دست ما برسد.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری از مذاکره با دیگر گزینه‌ها برای هدایت تیم ملی ایران خبر داد و اضافه کرد: ما با مربیان دیگری از چندین کشور وارد مذاکره شده‌ایم. چند مربی خوب از کشورهای آلمان و فرانسه مد نظر ما قرار دارند و به آنها ایمیل زده‌ایم ولی به نظر می‌رسد که بعد از تعطیلات سال نو میلادی باید منتظر جواب آنها باشیم.

کد خبر 2204366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha