۲۵ آذر ۱۳۹۲، ۸:۵۰

قمری در گفتگو با مهر عنوان کرد:

آخرین وضعیت مربی فرانسوی پیست در ایران/ به حرف‌های بچه‌گانه کاری ندارم

آخرین وضعیت مربی فرانسوی پیست در ایران/ به حرف‌های بچه‌گانه کاری ندارم

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ضمن اعلام آخرین وضعیت حضور مربی فرانسوی پیست در ایران از برنامه های آتی بین المللی فدراسیون دوچرخه سواری خبر داد.

خسرو قمری در خصوص آخرین وضعیت فدراسیون و تیم های ملی دوچرخه سواری به خبرنگار مهر گفت: روز سه شنبه یک مربی فرانسوی که گزینه حال حاضر فدراسیون دوچرخه سواری برای هدایت تیم ملی پیست است، به ایران خواهد آمد تا با وی مذاکره کنیم. وی سرمربی پیشین تیم ملی هنگ کنگ بوده و در آن کشور هدایت یک باشگاه حرفه ای دوچرخه سواری را نیز بر عهده داشت.

وی در همین خصوص افزود: در صورت توافق نهایی، وی هدایت تیم ملی سرعت و نیمه استقامت پیست ایران را بر عهده خواهد گرفت. پس از توافق با این سرمربی فرانسوی با وزارت ورزش و جوانان برای تامین اعتبار ارزی به منظور به خدمت گرفتن یک مربی خارجی در قسمت جاده نیز اقدام خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص اظهار نظر برخی از دوچرخه سواران که مسئولان پیشین این فدراسیون در جریان دوپینگ های آنها قرار داشته اند تاکید کرد: این حرفه ها که از سوی هر دو طرف مطرح می شود صحبت های بچه گانه ای است که مربوط به گذشته است و مطرح شدن چنین مسائلی در رسانه ها هیچ فایده ای برای دو چرخه سواری ندارد. در واقع طرفین فقط به تخریب یک دیگر می پردازند.

وی خاطر نشان کرد: ما به این مسائل کاری نداریم و تمرکز خود را فقط بر روی پیش بردن برنامه های خود قرار داده ایم چون سال آینده سال پرمشغله و سختی را در عرصه بین المللی پیش رو داریم. تیم ملی در خردادماه باید در رقابت های قهرمانی قزاقستان با حریفان آسیایی خود به رقابت بپردازد و پس از ان رقابت هایی همچون المپیک جوانان و بازی های آسیایی اینچوئن کره جنوبی را پیش رو خواهیم داشت.

قمری تصریح کرد: حدود دو هفته است که رقابت های لیگ ما به پایان رسیده و می خواهیم در صورت توافق با مربی فرانسوی تیم ملی اردوهای تیم جوانان خود را از هفته آینده برگزار کنیم و در صورت امکان نیز در بهمن ماه اردوی دو ماهه ای را در کشور ایتالیا برگزار کنیم و در صورت تامین اسپانسر چند بازی تدارکاتی را نیز در آن کشور برگزار کنیم.

وی با تاکید بر اینکه برنامه هایی از مربیان ایرانی برای هدایت تیم ملی دوچرخه سواری گرفته شده است گفت: ما قصد داریم پس از برگزاری اردوی تیم ملی جوانان این تیم را در کاپ های مختلف آسیایی از جمله رقابت های هنگ کنگ شرکت دهیم که موفقیت در این رقابت ها منجر به کسب سهمیه المپیک جوانان خاهد شد.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری تاکید کرد: همه تلاش خود را می کنیم تا نتایج و مدال های بدست آمده ما در این سه عرصه مهم بین المللی به مراتب بهتر از گذشته باشد.

کد خبر 2196268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha