۱۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۵:۱۸

با ارسال نامه رسمی اعلام شد:

مشکلات فدراسیون دوچرخه سواری در UCI حل شد

مشکلات فدراسیون دوچرخه سواری در UCI حل شد

فدراسیون دوچرخه سواری ایران مدعی شد پس از پیگیری‌های مسئولین این فدراسیون اتحادیه جهانی دوچرخه سواری با ارسال نامه‌ای کلیه مشکلات این فدراسیون مرتفع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون دوچرخه سواری اعلام کرد به دنبال جلسات برگزار شده در اتحادیه بین‌المللی دوچرخه‌سواری UCI طی روزهای 13 ژانویه و اول فوریه 2014 این اتحادیه انتخابات فدراسیون کشورمان را به رسمیت شناخت و از همکاری فدراسیون دوچرخه سواری قدردانی کرد.

متن این نامه که روی سایت فدراسیون دوچرخه سواری قرار گرفته به شرح زیر است:

در جلسه هیات مدیره که در تاریخ یازدهم و دوازدهم بهمن ماه برگزار شد، در بخش مربوط به فدراسیونها، اطلاعات در خصوص وضعیت فعلی فدراسیون شما ارائه شد تا تصمیم گیری صورت گیرد. اعضاء در جریان این موضوع قرار گرفتند که وکیل شما و فدراسیون‌تان به ما اطلاع داده‌اند که روند مطابق سازی اساسنامه فدراسیون(با قوانین UCI) طی شده و طبق آن رئیس فدراسیون نیز در انتخابات مشخص شده است.

علاوه بر این، با توجه به مدارکی که دریافت کرده‌ایم، به نظر می‌رسد که فدراسیون شما اکنون مطابق قوانین است و ما میتوانیم انتخابات آقای خسرو قمری را به رسمیت بشناسیم. کنفدراسیون آسیا هم در جریان این تصمیم گیری قرار داده شده است.

بنا بر این مفتخریم به شما اعلام نمائیم و تصدیق کنیم که انتخابات 24 آگوست آن فدراسیون را به رسمیت می‌شناسیم و از شما بابت همکاری‌تان که منجر به رسیدن به نتیجه و حاصل مثبت در این خصوص شد، قدردانی کنیم.

مشتاقانه آماده ادامه همکاری با فدراسیون شما و با اعضای منتخب آن هستیم و توجه خود را صرف توسعه و پیشرفت ورزشکاران شما و نتایج و دستاوردهای‌شان خواهیم کرد.

کد خبر 2231842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha