۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۷:۰۸

احسانی در گفتگو با مهر:

فرگوسن اردیبهشت‌ به ایران می‌آید/ کی‌روش تجربیاتش را خالصانه ارائه کرد

فرگوسن اردیبهشت‌ به ایران می‌آید/ کی‌روش تجربیاتش را خالصانه ارائه کرد

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال از حضور الکس فرگوسن سرمربی پیشین منچستریونایتد اردیبهشت‌ماه سال آینده در ایران خبر داد.

محمد احسانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد برگزاری همایش علم و فوتبال ضمن بیان مطلب فوق گفت: تقریبا 90 درصد از شرکت کنندگان در همایش از بخش مربیان بودند که این نشان می‌دهد مربیان ما به مسائل علمی در فوتبال علاقمند هستند.

وی با بیان اینکه این دومین همایشی است که امسال برگزار شد و با استقبال خوب مربیان همراه بود، ادامه داد: با استقبال رسمی که امروز از این همایش صورت گرفت، وظیفه ما را بیشتر کرد تا با این استقبال، کیفیت برنامه‌های‌مان را بهتر کنیم.

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در مورد اینکه چرا زمان 3 دقیقه صحبت کی‌روش 70 دقیقه شد، اظهار کرد: کارلوس کی‌روش فکر نمی‌کرد از این مراسم اینگونه استقبال شود اما وقتی به او گفتیم بهترین مربیان ایران در جلسه هستند، سر شوق آمد و به جای وقت تعیین شده، 70 دقیقه صحبت کرد.

وی با تقدیر از صحبت‌های بسیار خوب کارلوس کی‌روش ادامه داد: او خالصانه تجربیات حضورش در تیم‌های منچستریونایتد و رئال مادرید را در اختیار ما قرار دارد، این تجربیاتی است که باید از آن‌ها بهترین شکل استفاده کنیم.

احسانی همچنین یادآور شد: از سراسر ایران 500 مربی درجه یک در این جلسه شرکت کردند که همگی دارای مدرک A و یا پرولاینسنس AFC بودند. ضمن اینکه 6 مربی خارجی هم در این مراسم حضور یافتند.

وی در مورد اینکه چرا الکس فرگوسن به این نشست نیامد، خاطرنشان کرد: کمیته آموزش او را به این نشست دعوت نکرده بلکه فدراسیون دعوت کرده بود ولی ما فرگوسن را برای همایش بعدی دعوت کردیم که قرار است اردیبهشت ماه در ایران برگزار شود، ما 8 نفرا را دعوت که 4-5 نفر آنها به ایران می‌آیند. الکس فرگوسن، ملندز، رایول، جان اووی مربی هامبورگ و پورچنینر جزو این نفرات هستند.

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در پایان گفت: این مربی قول داده‌اند که بیایند و با توجه به اینکه، آن همایش نزدیک به جام جهانی 2014 برزیل برگزار می‌شود و فیفا برنامه‌ای ندارد، فکر می‌کنم به ایران بیایند.

کد خبر 2170882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha