۱۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۴:۲۹

مهدی‌ مهدوی‌کیا:

هنوز صحبتی برای گرفتن کرسی در فیفا نداشتم/ نباید بد بین باشیم

هنوز صحبتی برای گرفتن کرسی در فیفا نداشتم/ نباید بد بین باشیم

کاپیتان پیشین تیم ملی ایران اعلام کرد هنوز صحبت و رایزنی خاصی برای گرفتن کرسی در فدراسیون جهانی فوتبال انجام نداده اما علاقمند به حضور در یکی از کرسی‌های فیفا است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهدوی‌کیا پس از برگزاری نشست سپ بلاتر در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: مهمترین اتفاقی که حضور بلاتر و شیخ سلمان در ایران دارد، گرفتن امتیاز میزبانی جام ملت‌های آسیا بود.

وی با اشاره به اینکه در برگزاری چنین مراسمی کمی و کاستی‌هایی وجود داشت، افزود: دیروز متاسفانه سالن زیاد جا نداشت و خیلی‌ها ناراحت بودند. این مسائل همیشه وجود دارد زیرا تجربیات برگزاری چنین مراسمی را نداشتیم، البته امیدوارم وضعیت در سال‌های آینده بهتر شود.

کاپیتان پیشین تیم ملی ایران با اشاره به اینکه نباید نسبت به همه چیز بد بین باشیم که این خیلی خوب نیست، تاکید کرد: اینکه بلاتر و شیخ سلمان در ایران حضور می‌یابند، نشان می‌دهد برنامه داریم و برای حضور آنها در کشورمان از قبل برنامه‌ریزی شده بود.

وی در مورد اینکه آیا آن فرد ایرانی که بلاتر اعلام کرد قرار است به عضویت فیفا درآید، شما هستید؟ خاطرنشان کرد: هنوز صحبتی در این خصوص نکرده‌ایم. من چند روز پیش بحثی را مطرح کردم که فوتبال ایران در بحث فنی، موفقیت‌های زیادی در فوتبال آسیا داشته و سه مرتبه به جام جهانی صعود کرده است اما در بحث مدیریتی ضعیف بودیم که باید کرسی‌هایی را در فیفا و AFC بدست آوریم.

مهدوی‌کیا با بیان اینکه نباید در مورد اینکه عضو فیفا می‌شود یا نه و کاری که هنوز انجام نشده صحبت کرد، گفت: اول ببینیم این کار انجام می‌شود یا نه اما خودم علاقمندم که پست بگیرم. در مجموع گرفتن کرسی در فیفا و AFC اتفاق خوبی برای فوتبال است و ما به آن نیاز داریم.

کد خبر 2171338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha