۱۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۵:۲۶

اسامی تیم فوتبال زیر 22 سال اعلام شد/ انجام دو دیدار با تیم‌های لیگ برتری

اسامی تیم فوتبال زیر 22 سال اعلام شد/ انجام دو دیدار با تیم‌های لیگ برتری

کادرفنی تیم فوتبال زیر 22 سال کشورمان اسامی 24 بازیکن را برای حضور در مرحله جدید اردوی آماده‌سازی این تیم اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال بازیکنان دعوت شده باید قبل از ساعت 12 ظهر روز شنبه 18 آبان‌ماه در هتل آکادمی ملی فوتبال خود را به کادر فنی و سرپرستی تیم ملی معرفی کنند.

اسامی بازیکنان تیم ملی زیر 22 سال به شرح زیر است:
علیرضا بیرانوند، امین حاج محمدی، مرتضی پورعلی گنجی، سیدحسین حسینی، فردین عابدینی، ایمان صادقی، مهدی شیری، فرزین گروسیان، شهریار شیروند، فرشاد احمدزاده، محمد انصاری، هادی محمدی، مسعود حسن‌زاده، محمدرضا خانزاده، میلاد غریبی، پیام صادقیان، امید عالیشاه، سعید اسماعیل بیگی، اکبر ایمانی، مرتضی تبریزی، محسن مسلمان، شهاب کرمی، سامان نریمان و کاوه رضایی

علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال زیر 22 سال ایران با اشاره به اینکه در شرایط کنونی انجام بازی‌های دوستانه برای تیم ملی امید سخت شده، گفت: به علت اینکه تیم‌های امید و زیر 22 سال کشورهای دیگر بازی‌های دوستانه‌ خود را از 6 تا 8 ماه قبل قطعی کرده‌اند، پیدا کردن حریف دوستانه برای تیم ایران سخت شده است.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم حریف دوستانه مناسبی پیدا کنیم، باید از تقویم برنامه‌هایمان جلوتر باشیم و 6 تا 8 ماه آینده را ببینم با توجه به مدت زمانی که تا رقابت‌های عمان داریم طی روزهای آینده حتما باید بازی تدارکاتی داشته باشیم. البته با توجه به محدودیت و هماهنگی با کی‌روش تصمیم گرفتیم تا دو بازی تدارکاتی با تیم‌های صدر جدول لیگ برتر داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال زیر 22 سال ایران در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به جدول دیدار با تیم‌های پرسپولیس، تراکتورسازی تبریز، سپاهان اصفهان، استقلال تهران، نفت تهران و فولاد خوزستان در اولویت ما هستند و در دو تاریخ 24 و 27 آبان را برای این دو بازی در نظر گرفتیم.

منصوریان در پایان گفت: دو تاریخ در نظر گرفته به این دلیل است که بازیکنان شرایط مسابقات نهایی را که فاصله بازی‌ها دو روز است به  خوبی شبیه‌سازی کنند. ضمن اینکه باید بگویم علت اینکه فهرست تیم فوتبال امید پس از تیم ملی بزرگسالان اعلام می‌شود، این است که دست سرمربی تیم ملی بزرگسالان برای انتخاب بازیکنان باز باشد و گرنه فهرست ما 10 روز بود که آماده اعلام بود. امیدواریم از تیم فوتبال 22 سال که پشتوانه تیم ملی بزرگسالان است، حمایت لازم صورت گیرد.

کد خبر 2171363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha