۱۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۱۶

ذوالقدر در گفتگو با مهر:

ماموریت کریمی در تیم ملی تمام شده بود/ از انتقاد سازنده استقبال می کنیم

ماموریت کریمی در تیم ملی تمام شده بود/ از انتقاد سازنده استقبال می کنیم

دبیر فدراسیون تکواندو گفت: ماموریت مرتضی کریمی بعد از رقابتهای هنرهای رزمی در روسیه پایان يافت و تصمیم گرفتیم فرصت را دراختیار یک مربی با تجربه دیگر بگذاریم.

حسن ذوالقدر با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: همانطور که در بخش ورزشکاران تکواندو ایران پتانسیل بالایی دارد، در بخش مربیان هم چنین وضعیتی داریم و ما باید سایر مربیان را نیز مد نظر قرار دهیم تا بتوانیم انگیزه مربیان را برای فعالیت بیشتر حفظ کنیم.

وی افزود: ماموریت مرتضی کریمی به عنوان سرمربی تیم ملی مسابقات جهانی و بازیهای المپیک هنرهای رزمی بود که با پایان این ماموریت، برای مسابقات انتخابی المپیک در منچستر یک برنامه دیگر است از دیگر مربی با تجربه تکواندو استفاده خواهیم کرد.

دبیر فدراسیون تکواندو در مورد انتخاب بیژن مغانلو گفت: هنوز کار انتخاب مغانلو تمام نشده و  مذاکراتی با او داشته‌ایم که ظرف یکی دو روز آینده مشخص خواهد شد. مغانلو سرگروه تیم ملی بوده و به عنوان کمک مربی و سرمربی در کادر فنی تیم ملی فعالیت کرده و تجربه بالایی در این خصوص دارد و می تواند به ما کمک کند.

ذوالقدر در خصوص سخنان کریمی که عنوان داشته مسئولان فدراسیون انتقادپذیر نیستند و فقط برای انتقادات او را کنار گذاشته اند گفت: هرکس مسئول سخنان خویش است و من امیدوارم دوستان صادقانه سخن بگویند. در فدراسیون همه بخصوص آقای پولادگر از انتقاد اگر سازنده باشد استقبال می کنند و بارها و بارها از انتقادات سازنده به خوبی بهره بردیم و پیشنهادات منتقدین را نیز بکار گرفته ایم.

وی با اشاره به روند رو به رشد تکواندو ایران اظهار داشت: هر تصمیمی که در فدراسیون اتخاذ می شود فقط برای اعتلای تکواندو ایران است. ما در راستای تداوم بخشیدن به افتخارات تکواندو گام بر می داریم و در این راستا از کمک همه اهالی تکواندو بهره خواهیم برد.

دبیر فدراسیون تکواندو در مورد موافقت ساعی با این جابجایی گفت: تصمیم به تغییرکادر فنی به تنهایی صورت نگرفته و در جلسه ای که هادی ساعی و رئیس فدراسیون هم حضور داشتند شرایط را بررسی  و چنین تصمیمی اتخاذ شد.

ذوالقدر در پاسخ به این سئوال که قرار است عنوان مدیرتیم های ملی به وی سپرده شود یا خیر گفت: چنین بحثی در فدراسیون نیست و مدیر تیم های ملی به قدرت به کار خود ادامه می دهد و از این بابت مشکلی نیست.

وی در خصوص زمان آغاز اردوهای تیم ملی گفت: طی یکی دو روز آینده برنامه تشکیل اردوها را تدوین می کنیم. ضمن اینکه چون سهمیه المپیک به نام تکواندوکار است، همه نفراتی که قرار است اعزام شوند تمرینات خود را با جدیت پیگیری می کنند.

دبیر فدراسیون در پایان در خصوص همکاران مغانلو گفت: هادی افشار به عنوان یکی از همکاران او فعالیت خواهد کرد و دیگر اعضای کادر فنی با مشورت خود وی انتخاب خواهد شد.

کد خبر 2171621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha