۱۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۶:۳۶

در اراك:

دومين کنفرانس ملي ضرورت هاي رشد و توسعه پايدار برگزار مي شود

دومين کنفرانس ملي ضرورت هاي رشد و توسعه پايدار برگزار مي شود

اراک - خبرگزاری مهر: دومين کنفرانس ملي ضرورت هاي رشد و توسعه پايدار با تاكيد بر جمهوري اسلامي ايران با همکاري دانشگاه ها و مراکز علمي کشور در دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار می شود.

دبیر شورای اطلاع رساني منطقه پنج و مدیر روابط عمومی واحد اراک در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این کنفرانس ملي در روزهای 13 و 14 اسفند ماه 1392برگزار می شود.

حمید بورقانی فراهانی مهلت ارائه آثار و ارسال مقالات در این همایش را تا30 دي ماه اعلام کرد و اظهارداشت: محققان و پژوهشگران می‌توانند مقالات خود را به آدرس دبيرخانه همايش به نشانی اراک- ميدان امام خميني(ره) - بلوار امام خميني(ره)- شهرک دانشگاهي امیرکبیر دانشگاه آزاد اسلامي اراک - دانشكده علوم انساني ساختمان شماره 2 ، طبقه دوم، دبيرخانه كنفرانس ارسال نمايند.

وی ضرورت هاي رشد و توسعه پايدار در محورهای ضرورت، مباني و مفهوم شناسي رشد و توسعه پايدار؛ اقتصاد ، نظام پولي- مالي و رشد و توسعه پايدار، مديريت،تكنولوژي و رشد و توسعه پايدار، سياست و حقوق و رشد و توسعه پايدار؛ فرهنگ و اجتماع و رشد و توسعه پايدار؛ تجارت ، بازرگاني و حمل و نقل در رشد و توسعه پايدار؛ كشاورزي ، منابع طبيعي و محيط زيست و رشد و توسعه پايدار  را از موضوعات این کنفرانس و محور مقالات برشمرد.

 

کد خبر 2172558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha