۱۹ آذر ۱۳۹۲، ۱۵:۳۴

در دانشگاه آزاد اراک/

سومین همایش ملی "چالش ها و ضرورت‌های تحول در نظام اداری ایران" برگزار می شود

سومین همایش ملی "چالش ها و ضرورت‌های تحول در نظام اداری ایران" برگزار می شود

اراک - خبرگزاری مهر: رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی اراک و دبیر همایش از برگزاری سومین همایش ملی«چالش ها و ضرورت‌های تحول در نظام اداری ایران» در این دانشگاه خبر داد و گفت: این همایش با حضور اساتید برجسته کشوری و مسئولان اجرایی کشور و استان برگزار می‌شود.

 دکتر محمدصادق حری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی اراک با همکاری دانشگاهها و مراکز علمی کشور "سومین همایش ملی چالش ها و ضرورتهای تحول در نظام اداری کشور" را در در روزهای ششم و هفتم اسفندماه 1392  برگزارمی‌کند.

وی محورهای این همایش را تبيين مباني و مفاهيم چالشها و ضرورت هاي تحول در نظام اداري ايران، ارائه رهيافت هاي بررسي چالشها و ضرورتهاي تحول در نظام اداري ايران، ارائه و شفاف سازي موانع و راهكارهاي عملياتي نمودن سياست هاي كلي نظام اداري كشور، ارتقاي كارايي و اثر بخشي نظام اداري ايران و ارائه راهبردهاي نوين بينشي در توسعه فرهنگ و اخلاق حرفه اي در نظام اداري ايران" بیان کرد.

دکترحری مهلت ارسال مقالات را تاپانزدهم دی ماه1392 عنوان کرد و گفت: اساتید، محققان و پژوهشگران می توانندمقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند یا کسب هرگونه اطلاعات با شماره تلفن 33412278-086 تماس بگیرند.

وی آدرس اینترنتی www.pazhoheshgaran.ir اعلام کرد و گفت: همچنین نشانی دبیرخانه اراک میدان امام خمینی(ره)-بلوار امام خمینی (ره) – شهرک دانشگاهی امیرکبیر دانشگاه آزاد اسلامی اراک- دانشکده مدیریت، طبقه سوم است که اساتید، محققان و پژوهشگران می توانند مقالات خود را ارسال نمایند.

رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی اراک خاطرنشان کرد: همچنین در حاشیه این همایش ،کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی با حضور اساتید، صاحب‌نظران و دانشجویان برگزار می‌شود.

کد خبر 2192868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha