۲۸ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۲۰

در اراک:

اولین کنفرانس ملی"شیمی، مهندسی شیمی و صنعت" برگزار می شود

اولین کنفرانس ملی"شیمی، مهندسی شیمی و صنعت" برگزار می شود

اراک - خبرگزاری مهر: نخستین کنفرانس ملی «شیمی، مهندسی شیمی و صنعت»، در سی ام بهمن ماه و اول اسفند ماه جاری در اراک برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اراک و دبیر شورای اطلاع رساني منطقه پنج با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این کنفرانس ملی با همکاری دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور و مشارکت مجتمع پتروشیمی شازند، سازمان بسیج اساتید استان مرکزی و سازمان بسیج دانشجویی استان مرکزی در تالار ولایت مجتمع قائم مقام فراهانی دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار می گردد.

ابوالفضل اکبری با بیان اینکه تعداد220 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شده است تصریح کرد: از 220 مقاله ارسالی 160 مقاله پذیرفته شده است و در این همایش 30 مقاله به صورت سخنرانی و مابقی به صورت پوستر ارائه خواهد شد.

وی اظهارداشت: از جمله محورهای این همایش دو روزه، کاربرد شیمی در صنعت، سونو شیمی، کمومتری، الکتروشیمی، فناوری‌های نوین در شیمی و مهندسی شیمی، نقش شیمی و مهندسی شیمی در توسعه اقتصادی، بیوشیمی و بیوتکنولوژی، شیمی سبز، محیط زیست و مدیریت پسماند، علوم و تکنولوژی پلیمر و مهندسی نفت و مخازن هیدروکربنی است.

اکبری ادامه داد: همچنین شیمی دارویی، پدیده‌های انتقال، ترمودینامیک و تعادل فازی، کاتالیست، سینتیک و طراحی راکتور، فرایندهای جداسازی، مدل سازی و شبیه سازی، انرژی‌های نو، فرآوری و انتقال گاز و فناوری نانو از دیگر محورهای این همایش است.
 

کد خبر 2237980

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha