۲۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۴:۵۸

نیازی:

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فن آوری استان مرکزی گشایش می یابد

 نمایشگاه دستاوردهای  پژوهش و فن آوری استان مرکزی گشایش می یابد

اراک - خبرگزاری مهر: مدیر اجرایی ستاد برگزاری هفته پژوهش و فن آوری استان مرکزی ضمن اعلام برنامه های این هفته گفت: در این هفته که از فردا شروع می شود نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فن آوری استان مرکزی گشایش می یابد.

دکتر علی نیازی با بیان این که هفته پژوهش وفن آوری استان مرکزی سال 92 با شعار «پژوهش وفن آوری، کلید توسعه پایدار» از فردا آغاز می شود به خبرنگار مهر گفت: شروع هفته پژوهش و فن آوری هم زمان با برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن آوری استان مرکزی در روز یک شنبه بیست و چهارم آذر ماه در سالن ورزشی شهدای پنجم مرداد است.

وی برگزاری این نمایشگاه در هفته پژوهش را فرصت مناسبی برای عرضه دستاوردها و افتخارات پژوهشی استان مرکزی دانست تا توانمندی‌های استان مرکزی معرفی و در معرض دید علاقمندان به ویژه جوانان قرار گیرد توضیح داد: در نمایشگاه امسال، تقریبا تمام دانشگاه‌ های استان مرکزی و همچنین اکثر صنایع بزرگ استان دارای غرفه هستند و در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

برگزاری نمایشگاه کتاب با حضور ناشران مختلف

نیازی افزود: برای استفاده بیشتر بازدیدکنندگان از نمایشگاه هفته پژوهش و فن آوری استان مرکزی، نمایشگاه کتاب با حضور ناشران مختلف همزمان با این نمایشگاه، در سالن ورزشی شهدای پنجم مرداد برگزار می شود تا دانشجویان، محققان و اساتید بتوانند استفاده مطلوب را از این نمایشگاه را ببرند.

معاون پژوهش و فن آوری دانشگاه آزاد اسلامی اراک با اشاره به این که امسال در شش گروه علوم انسانی، علوم پزشکی، هنر، فنی مهندسی، کشاورزی و علوم پایه پژوهشگران برتر برگزیده خواهند شد تصریح کرد: پژوهشگران و فن آوران می‌توانند تا پایان وقت اداری 23 آذرماه، آثار خود را ارسال نمایند و آخرین اطلاعات هفته پژوهش نیز بر روی وب سایت دانشگاه آزاد اسلامی اراک موجود است.

هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی دستاوردهای علمی، پژوهشی و صنعتی دانشگاه ها

نیازی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی دستاوردهای علمی، پژوهشی و صنعتی دانشگاه ها ،سازمان‌ها ،مراکز تحقیقاتی و صنایع استان مرکزی بیان کرد و اظهار داشت: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن آوری استان مرکزی با برپایی 50 غرفه از 24 لغایت 28 آذرماه از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک آماده بازدید پژوهشگران،اساتید، دانشجویان، علاقمندان وعموم مردم است.

مدیر اجرایی ستاد برگزاری هفته پژوهش و فن آوری استان مرکزی در ادامه گفت: در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن آوری استان مرکزی روز سوم برگزاری نمایشگاه 26 آذرماه به نام فن بازار نام گذاری شده است.

وی با اشاره به انتخاب دانشگاه آزاد به عنوان دبیرخانه ستاد برگزاری هفته پژوهش گفت: در کارگروه پژوهش و فن‌آوری استان مرکزی که به ریاست استاندار مرکزی در آذرماه سال جاری با محوریت هفته پژوهش برگزار شد، دانشگاه آزاد اسلامی اراک به عنوان دبیرخانه ستاد برگزاری هفته پژوهش و فناوری استان مرکزی در سال 92 انتخاب و منصوب شد.

تشکیل 6 کمیته برای ستاد برگزاری هفته پژوهش

معاون پژوهش و فن آوری دانشگاه آزاد اسلامی اراک اظهار داشت: پس از انتصاب دانشگاه آزاد اسلامی اراک به عنوان دبیرخانه ستاد برگزاری هفته پژوهش وفناوری استان مرکزی،‌ جلسه ای به منظور برنامه‌ریزی مناسب و مشخص کردن راهکارهایی برای برگزاری باشکوه مراسم هفته پژوهش در استان مرکزی و معرفی و انتخاب دبیر کمیته‌ها با حضور نمایندگان تام‌الاختیار دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی و سازمان‌های مرتبط استان مرکزی برگزار شد.

وی با اشاره به تشکیل شش کمیته برای این ستاد گفت: در جلسه ستاد هفته پژوهش و فن آوری استان مرکزی شش کمیته تعیین و دبیرخانه این کمیته‌ها مشخص شدند که این کمیته‌ها شامل کمیته انتخاب پژوهشگران و فن‌آوران برتر به مسؤلیت دانشگاه آزاد اسلامی اراک، کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی به مسؤولیت دانشگاه آزاد اسلامی اراک، کمیته برگزاری نمایشگاه‌ به مسؤولیت دانشگاه آزاد اسلامی اراک، کمیته سخنرانی‌ها به مسؤولیت دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات استان مرکزی - اراک، کمیته بازدیدها به مسؤولیت سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل استاندارد استان مرکزی، و کمیته فن‌بازار به مسؤولیت فن بازار منطقه ای استان مرکزی هستند.

کد خبر 2195221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha