۱۹ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۲۴

لیگ دسته یک فوتبال جوانان کشور/

انتظار بجنورد به مصاف شهرداري تبريز مي رود

انتظار بجنورد به مصاف شهرداري تبريز مي رود

بجنورد - خبرگزاري مهر: رييس هيئت فوتبال خراسان شمالي گفت: تيم انتظار بجنورد نماينده استان در رقابت هاي ليگ دسته يك فوتبال جوانان كشور در هفته هفتم اين مسابقات به مصاف شهرداري تبريز مي رود.

حسين جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: عصر سه شنبه، بيست و يكم آبان ماه، از سری رقابت های لیگ دسته یک فوتبال جوانان کشور و از گروه سوم این مسابقات، تیم های انتظار بجنورد و شهرداري تبريز به مصاف هم مي روند.

او اظهار داشت: اين بازي از هفته هفتم ليگ، ساعت پانزده روز سه شنبه اين هفته به ميزباني استان آذربايجان غربي و در ورزشگاه اختصاصي تيم شهرداري تبريز برگزار مي شود.

جعفرزاده گفت: تيم انتظار بجنورد هم اكنون با 10 امتیاز در رده دوم جدول 9 تیمی گروه سوم ليگ دسته يك فوتبال جوانان كشور قرار دارد.

او افزود: ديدار بين نماينده خراسان شمالي و شهرداري تبريز در هفته هفتم ليگ دسته يك فوتبال جوانان كشور را امیر علیزاده، داریوش ستاره و آرش حسینی هر سه از استان آذربایجان غربی سوت خواهند زد.

به گزارش خبرنگار مهر، تيم انتظار بجنورد در هفته ششم اين رقابت ها استراحت داشت اما در هفته پنجم اين مسابقات در ورزشگاه تختی بجنورد، با دو گل از سد ميهمان خود، تیم پدیده مشهد عبور کرد.

در هفته چهارم این مسابقات نيز نماينده خراسان شمالي در ورزشگاه  ساری، در دیدار برابر تیم دارو سازی وتاک این شهر به تساوی یک بر یک رسیده بود.

مرحله گروهی فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور در چهار گروه 9 تیمی در حال برگزاری است و انتظار بجنورد به عنوان تنها نماینده خراسان شمالی، در گروه سوم این مسابقات قرار دارد.

هم اکنون در گروه سوم تیم های دخانیات رشت، پیام انتظار بجنورد و تراکتور سازی تبریز به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار دارند.

انتظار بجنورد برای سومین سال متوالی است که در لیگ دسته یک فوتبال جوانان کشور حضور دارد اما به دلیل عدم حمایت مالی کافی، تاکنون موفق به صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان کشور نشده است.

کد خبر 2172901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha