۱۹ آبان ۱۳۹۲، ۱۴:۵۴

در استان مرکزی؛

اجراي طرح انضباط ترافيكي تخلفات رانندگی را 21درصد کاهش داد

اجراي طرح انضباط ترافيكي تخلفات رانندگی را 21درصد کاهش داد

اراک - خبرگزاری مهر: رئيس پليس راهور استان مركزي گفت: اجراي طرح انضباط ترافيكي در نيمه نخست سال جاري 21 درصد تخلفات رانندگی ناشی از تخلفات انسانی را در استان مرکزی کاهش داد.

سرهنگ ابوالفضل اميدی در گفتگو با خبرنگار مهر عامل بیشتر تصادفات را عامل انسانی دانست و افزود: در راستای اجراي طرح انضباط ترافيكي در محورهاي شهرهاي استان این کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته  اتفاق افتاده است.

وی از افزايش 120 درصدي برخورد با تخلفات حادثه ساز در هفت ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: سرعت  و سبقت غیر مجاز، نقص سيستم روشنايي وسايل نقليه به هنگام شب، عبور از چراغ قرمز راهنمايي و مصرف مواد روانگردان و مشروبات الكلي از جمله موارد حادثه ساز است که با ان برخورد شده است.

وي در ادامه با اشاره به توقيف 17 هزار و906 موتورسيكلت متخلف، ضبط 135 گواهينامه متخلف با كسب 30 نمره منفي افزود: چنانچه افرادي كه گواهينامه آن ها ضبط شده است اقدام به رانندگي كنند، طبق قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي با آنان برخورد و مجازات خواهند شد.

رئيس پليس راهور استان مركزي تصريح كرد: همچنين 564 دستگاه خودرو توقيفي با تخلفات بيش از ده ميليون ريال پس از پرداخت بدهي ترخيص شدند.

سرهنگ اميدي در پايان از مردم خواست همزمان با آغاز فصل پاييز و زمستان و شروع بارش نزولات آسماني رانندگان با رعايت سرعت مطمئنه و قوانين و مقررات رانندگي، پليس را در اجراي انضباط ترافيكي در سطح شهر ياري كنند.
 

کد خبر 2173276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha