۲۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۵:۲۲

حجت الاسلام احمدزاده:

امر به معروف و نهي از منكر بسياري از مشكلات جامعه را مرتفع مي كند

 امر به معروف و نهي از منكر بسياري از مشكلات جامعه را مرتفع مي كند

مانه و سملقان- خبرگزاري مهر: رييس ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر شهرستان مانه و سملقان گفت: اگر به اين فريضه الهي توجه شود، بسياري از مشكلات جامعه مرتفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباسعلي احمدزاده صبح شنبه در جمع مديران شهرستان مانه و سملقان، از حضور پرشور زنان و مردان و هيئت هاي مذهبي شهرستان در مراسم هاي عزاداري دهه نخست ماه محرم قدرداني كرد.

او از مردم شهرستان مانه و سملقان خواست تا اين روحيه عشق و ارادت به خاندان عصمت و طهارت(ع) را در خود حفظ كرده و مراسم هاي عزاداري براي اهل بيت(ع) را در ماه محرم و صفر با همين كيفيت و كميت ادامه دهند.

حجت الاسلام احمدزاده اظهار كرد: اگر ما بيش از اين به فريضه امر به معروف و نهي از منكر توجه كنيم به يقين اين گونه مشكلات پيش نمي آيد.

حجت الاسلام احمدزاده دوري از امر به معروف و نهي از منكر را دليل اين وقايع ذكر و اضافه كرد: اگر به اين فريضه الهي توجه شود، بسياري از مشكلات جامعه مرتفع خواهد شد.

وي تامين و تضمين سلامت حيات اجتماعي، اقامه فرايض ديني و احكام، عدالت اجتماعي و دفاع از حقوق مظلومان، امنيت پايدار در ابعاد مختلف و مقابله با كجي ها را از آثار اجراي امر به معروف و نهي از منكر در جامعه برشمرد.

کد خبر 2175853

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha