۲۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۳:۴۵

حجت الاسلام احمدزاده:

راهپیمایی 22 بهمن اقتدار درونی نظام را به دشمنان نشان داد

راهپیمایی 22 بهمن اقتدار درونی نظام را به دشمنان نشان داد

مانه و سملقان - خبرگزاری مهر: امام جمعه آشخانه گفت: راهپیمایی عظیم مردم در یوم الله بیست و دوم بهمن ماه اقتدار درونی نظام را به دشمنان نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی احمدزاده در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز شهرستان مانه و سملقان که در محل مسجد جامع شهر آشخانه، مرکز این شهرستان برگزار شد، به ادامه بحث قرآني حيات طيبه يا سبك زندگي اسلامي پرداخت و اظهار داشت: يكي از نشانه هاي حيات طيبه خوش اخلاقي با ديگران است.

وي سپس به ريشه هاي خشم و غضب در جامعه اشاره کرد و گفت: ريشه های غضب تربیت خانوادگی، شتابزدگي،‌ حسادت و كينه توزي و كبر و خود محوري است.

حجت الاسلام احمدزاده در بخش دیگری از سخنان خود با تشكر و قدرداني از حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپيمايي 22 بهمن، عنوان کرد: مردم هوشيار و غيرتمند ايران اسلامي با حضور حماسي خود در راهپيمايي 22 بهمن، يكي ديگر از گزينه هاي خود را در برابر دشمن گرگ صفت روي ميز گذاشتند؛ گزينه اي كه با 75 ميليون فرياد در سراسر كشور ايران همراه بود.

وي در ادامه به برخي از پيام هاي اين راهپيمايي اشاره كرد و گفت: تعلق ملت ايران به انقلاب و نظام زمان بردار نيست و تفاوت نمي كند که در اولين سالگرد انقلاب باشند يا سي و پنجمين سالگرد آن، چرا که آنها همانند نخستین سال انقلاب به قدرت و صلابت در صحنه حاضر می شوند.

خطیب نماز جمعه آشخانه با بیان این که راهپيمايي 22 بهمن ملت ايران يك نمايش قدرت واقعي، اقتدار دروني نظام و تجلي ولايتمداري ملت غيور ايران بود، افزود: تجمعی فراتر از تجمع ملت ایران براي پاسداشت سالروز انقلاب در همه دنيا وجود ندارد و ملت ايران آمدند تا بگويند هيچ گزينه اي در مقابل حضور يكپارچه و همرنگ آنها تاب مقاومت نخواهد داشت.

به گفته وی حضور مردم در 22 بهمن نماد و راز ماندگاري نظام جمهوري اسلامي بر ريل انقلاب و مسير طراحي شده امام بود.

حجت الاسلام احمدزاده حضور مردم در 22 بهمن را نماد پويايي و شادابي پايگاه مردمي به عنوان مولفه اصلي اقتدار درون زای نظام اسلامي دانست و افزود: حضور مردم، نماد بصيرت و آگاهي آنها نسبت به توطئه هاي دشمنان در تشديد تحريم هاي فلج كننده براي به تسليم كشاندن آنها و ايجاد فاصله ميان مردم با نظام اسلامي بود.

وی با بیان این که حضور مردم نماد آمادگي دفاعي از تماميت ارضي ايران اسلامي و اهداف امنيت ملي نظام اسلامي بود، اظهار کرد: این حضور پيامي هم به مسئولين نظام اسلامي داشت و آن دعوت مسئولين به وحدت و خدمت بي   منت به ملت و ايستادگي و مقاومت در برابر دشمن و عدم هرگونه سازش و تسليم پذيري بود.

به گفته حجت الاسلام احمدزاده با توجه به نامگذاري امسال به عنوان سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي مردم عزيز ما هم در 24 خرداد و هم در 22 بهمن سال جاري حماسه سياسي خلق كردند حال نوبت مسئولين و كارگزاران و دولتمردان كشور است تا در زمينه اقتصادي حماسه خلق كنند.

امام جمعه آشخانه افزود: دولتمردان وظيفه دارند با رفع مشكلات معيشتي مردم، بيكاري و مسائل اقتصادي گامي موثر در تحقق كامل شعار سال بردارند.

حجت الاسلام احمدزاده در پایان مسئولين استاني هم خواست تا به برخي از مشكلات شهرستان مانه و سملقان از قبيل تجهيز بيمارستان 32 تختخوابی آشخانه رسیدگی ویژه کنند.

کد خبر 2235840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha