۲۷ آبان ۱۳۹۲، ۸:۴۲

کورانی فر:

مدیران منابع ارزشمند انسانی را جدی بگیرند/ دستگاهها نمایندگان خود را در شهرهای تازه تاسیس مستقر کنند

مدیران منابع ارزشمند انسانی را جدی بگیرند/ دستگاهها نمایندگان خود را در شهرهای تازه تاسیس مستقر کنند

اراک - خبرگزاری مهر: سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی استانداری گفت: منابع انسانی عامل توسعه یافتگی هر جامعه است و مدیران باید این منابع ارزشمند را جدی بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کورانی فر شامگاه یکشنبه با بیان این مطلب در نشست مشترک فرمانداران و شهرداران استان مرکزی افزود: فرمانداران و شهرداران استان باید به منابع انسانی و نیروی انسانی در دستگاه های اجرایی خود به عنوان یک سرمایه اصلی و عامل توسعه جوامع مورد توجه قرار دهند.

وی با بیان اینکه منابع انسانی ابزار توسعه هر شهرستان است گفت: مسئولین شهرستان ها نباید منتظر باشند دولت شهرستان ها را به توسعه برساند بلکه توسعه شهرستانی باید درونی و با اتکا به امکانات و توانمندیهای هر شهرستان که نیروی انسانی یک عامل اصلی آن است صورت بگیرد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی استانداری در ادامه آموزش را لازمه تحقق اهداف هر دستگاه اجرایی برشمرد و گفت: آموزش باید به عنوان یک سرمایه گذاری مهم در دستگاه ها مورد توجه قرار بگیرد.

کورانی فر گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید برای تغییر نگرش افراد و نیروی انسانی فعال در دستگاه های اجرایی آموزش را در اولویت قرار دهد .

وی تاکید کرد: شهرداران و فرمانداران باید توجه به گسترش زیرساخت های فناوری را در اولویت قرار داده و با تجهیز مجموعه های خود به فیبر نوری و دولت الکترونیک ضمن صرفه جویی در وقت موجبات رفاه مردم و رضایتمندی جامعه را فراهم کنند.

دستگاهها نمایندگان خود را در شهرهای تازه تاسیس مستقر کنند

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری مرکزی بر ضرورت استقرار نمایندگی دستگاه های اجرایی در شهرهای تازه تاسیس تاکید کرد.

علی میرزایی با تاکید بر این مهم  افزود: اصلاح ساختار تفصیلی دستگاه های اجرایی در اولویت کار استان قرار دارد و تمامی دستگاه های اجرایی باید نسبت به استقرار نمایندگی های خود در شهرهای تازه تاسیس و شهرستان ها اقدام کنند.

وی در ادامه با اشاره به ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در سال جاری گفت: در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی امسال 100 امتیاز از 2هزار امتیاز ارزیابی ها در اختیار استاندار است.

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری مرکزی این امتیاز  که در ازای عملکرد دستگاه های اجرایی نسبت به برنامه پنجم توسعه ارائه می شود نقش بسزایی در ارزیابی عملکرد دستگاه ها دارد .

میرزایی با بیان این که دولت یازدهم دولتی متورم است و خانواده عیال واری دارد، گفت: با توجه بر این مهم باید با تقویت باورپذیری خود و توجه به بحث آموزش دولت را در پیشبرد امور یاری کنند.

کد خبر 2176878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha