۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۲۰:۴۰

درمراسم امروز:

معاونان عمرانی و سیاسی استانداری مرکزی رسمامعرفی شدند

معاونان عمرانی و سیاسی استانداری مرکزی رسمامعرفی شدند

اراک – خبرگزاری مهر: کرسی های دو معاونت استانداری استان مرکزی پس از تغییر استاندار مرکزی مدیران خود را شناختند و در جلسه امروز معاون عمرانی و معاون سیاسی استانداری رسمامعرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم معارفه معاون سیاسی، امنیتی ومعاونت عمرانی استانداری استان مرکزی عصر امروز در سالن جلسات مدیریت بحران استاندار مرکزی برگزار شد تا حرف و حدیث ها پیرامون این مسئله در استان فروکش کند.

در این مراسم که با حضور استاندار استان مرکزی، مدیران ستادی استانداری، مدیرکل دادگستری، امام جمعه اراک برگزار شد شکرالله حسن بیگی به عنوان معاون سیاسی امنیتی و مهدی زندیه وکیلی به عنوان معاونت عمرانی استاندار مرکزی منصوب شدند.

استاندار استان مرکزی در این مراسم با تقدیر از معاونین سابق در این پست ها گفت: مدیران جدید با همت کاری خود را در مسیر توسعه همه جانبه استان مرکزی بکار بگیرند و در این مسیر از تجارب مدیران قبلی بهره مند شوند.

رتبه های خوب استان از لحاظ شاخصهای کلیدی

معاون سیاسی امنیتی جدید  استاندار مرکزی نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه این معاونت گفت: معاونت سیاسی امنیتی به لحاظ مسئولیت در حوزه های مختلف سیاسی، امنیتی و اجتماعی رسالت خطیری را عهده دار است.

شکرالله حسن بیگی افزود: استان مرکزی خوشبختانه با دوراندیشی کلیه مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی توانسته رتبه های خوبی از لحاظ شاخصهای کلیدی در کشور داشته باشد.

وی با بیان این که ظرفیت های نیروی انسانی کارآمد و مجرب سرمایه ارزشمند معاونت سیاسی امنیتی استانداری مرکزی است گفت: با تکیه براین سرمایه ارزشمند رسالت خطیر خود در استان را آغاز می کنم.

هرکس دنبال حاشیه سازی است سراغ من نیاید

معاون عمرانی جدید استاندار مرکزی نیز در این مراسم با بیان ین که دنبال حاشیه سازی نیست گفت: هرکس دنبال حاشیه سازی است اصلا سراغ من نیاید.

مهدی زندوکیلی افزود: انجام کار و تلاش در جهت عمران و آبادی استان هدف من در این سمت است فعالین بخشهای خصوصی و دولتی که با حوزه عمرانی در ارتباط اند نیز باید اینگونه باشند.

وی با اشاره به فرصت خدمت گفت: از امروز که مراسم معارفه ام در حال برگزاری است روز تودیع خود را می بینم و امیدوارم در این مدت منشا خیر برای استان باشم.

کد خبر 2170948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha