۲۶ آبان ۱۳۹۲، ۲۰:۳۲

کریم انصاریفرد:

مقابل لبنان بازی متفاوتی انجام می‌دهیم/ نباید در جام جهانی زنگ تفریح بشویم

مقابل لبنان بازی متفاوتی انجام می‌دهیم/ نباید در جام جهانی زنگ تفریح بشویم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: در دیدار مقابل لبنان همه سعی و تلاشمان را می‌کنیم تا یک بازی متفاوت انجام دهیم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کریم انصاریفرد در خصوص پیروزی تیم ملی ایران مقابل تایلند اظهار داشت: دیدار خوبی را مقابل تایلند داشتیم و با گرفتن سه امتیاز راه صعودمان به جام ملت‌های آسیا در 2013 را قطعی کردیم! این دیدار هم بازی رسمی مسابقات جام ملت‌های آسیا بود و هم دیداری تدارکاتی برای جام جهانی.

وی افزود: مقابل تایلند هماهنگی خوبی بین بازیکنان تیم ملی بوجود آمد و توانستیم با موفقیت این دیدار را به پایان برسانیم. امیدوارم اردوی آماده سازی‌مان در لبنان هم با پیروزی همراه باشد.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در خصوص دیدار با لبنان افزود: همه سعی و تلاشمان را می‌کنیم تا در این دیدار یک بازی متفاوت را انجام دهیم.

انصاریفرد در خصوص مسابقات جام جهانی هم گفت: برای افزایش هماهنگی برای حضور در جام جهانی به برگزاری اردوهای متعدد و بازی‌های تدارکاتی نیاز داریم. امیدوارم اردوها و دیدارهای دوستانه زیادی را برگزار کنیم تا در جام جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم و زنگ تفریح تیم‌های همگروه نشویم.

تیم ملی فوتبال ایران روز سه شنبه این هفته در پنجمین مسابقه خود در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا در لبنان به مصاف تیم ملی فوتبال این کشور می‌رود.

کد خبر 2176992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha