۲۸ آبان ۱۳۹۲، ۸:۵۷

جام قهرمانان قاره ها- ژاپن؛

ایتالیا با درخشش زایتسف قهرمان لیگ جهانی را برد/ ناکامی روس‌ها با تمام قوا

ایتالیا با درخشش زایتسف قهرمان لیگ جهانی را برد/ ناکامی روس‌ها با تمام قوا

تیم ملی والیبال در نخستین دیدار از مسابقات جام قهرمانان قاره‌ها برابر روسیه، قهرمان المپیک و لیگ جهانی به برتری دست یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای جام قهرمانان قاره‌ها از صبح امروز سه‌شنبه در کیوتو ژاپن آغاز شد که در نخستین دیدار تیم‌های ملی ایتالیا و روسیه به مصاف یکدیگر رفتند. در این بازی تیم ایتالیا در غیاب کریستین ساوانی، کاپیتان با تجربه خود برابر قهرمان المپیک و لیگ جهانی به برتری 3 بر یک دست یافت.

ایتالیا که با ترکیب جیری کوار، ایوان زایتسف، امانوئل بیرارلی، ماتئو پیانو، دراگان تراویکا، فیلیپو لانزا و سالواتوره روسینی(لیبرو) به میدان رفته بود ست‌های اول، دوم و چهارم را به ترتیب با نتایج 28 بر 26، 25 بر 20 و 27 بر 25 برنده شد و تنها ست سوم را 25 بر 19 واگذار کرد. در این بازی ایوان زایتسف با کسب 20 امتیاز بهترین بازیکن ایتالیا بود.

در این بازی روسیه با تمام قوا به میدان آمده بود. نیکولای آپالیکوف، سرگئی گراکین، یوگنی شیوژیلف، نیکولای پاولف، الکسی اسپیریدینوف و دیمیتری موزرسکی در ترکیب اولیه این تیم حضور داشتند که ماکسیم میخائیلوف ستاره این تیم هم در ادامه به میدان رفت ولی مانع شکست تیمش نشد.

کد خبر 2177919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha