۲۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۳:۴۴

اخبار انتظامی خراسان شمالی/

انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر در خراسان شمالی

انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر در خراسان شمالی

بجنورد - خبرگزاری مهر: انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر در خراسان شمالی، واژگونی سواری پراید و مجروح و زخمی شدن سه نفر از مهمترین عناوین اخبار امروز نیروی انتظامی خراسان شمالی است.

به گزارش خبرگزاری مهر،  فرمانده انتظامی شیروان از انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر و دستگیری 6 نفر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی پاکدل افزود: در راستای اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و گزارشات رسیده دو نفر اهل قوچان و مشهد اقدام به حمل مواد مخدر از مشهد به قوچان و شیروان می کردند به اتفاق دو نفر دیگر به هویتهای معلوم که با نامبردگان همکاری و به صورت باندی فعالیت داشتند دستگیر شدند.

سرهنگ پاکدل با تشریح روند دستگیری این افراد افزود: با ورود یکدستگاه خودروی سمند و یکدستگاه موتورسیکلت به محل ، بلافاصله در عملیات غافلگیرانه و با شلیک یک تیر جنگی به صورت هوایی خودرو موتورسیکلت ، متوقف و چهار نفر دستگیر ودر بازرسی از داخل خودروی متهمان مقدار 5 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان همچنین گفت: در بازرسی بدنی از متهمان یک سوئیچ خودرو پراید کشف شد که با هوشیاری ماموران خودرو در یکی از خیابانهای شهرشیروان شناسایی که در بازرسی صورت گرفته مقدار سه کیلوگرم تریاک از صندوق عقب خودرو کشف و ضبط و متهمین دستگیرشدند.

واژگونی سواری پراید  دو کشته و یک مجروح بر جای گذاشت

سرهنگ غلامحسین علی حسین زاده، رئیس پلیس راه استان خراسان شمالی در این رابطه افزود: واژگونی یکدستگاه سوای پراید در محور شیروان - فاروج منجر به کشته و مجروح شدن سه نفر شد.

وی تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه راننده خودروی پراید به هویت حسن صالح 42 ساله و یک نفر خانم که مجهول الهویه بوده بر اثر شدت جراحات وارده ناشی از واژگونی در دم فوت و یک تن دیگر نیز به شدت مجروح شد.

رئیس پلیس راه استان خراسان شمالی اظهار داشت: کارشناسان علت این حادثه را بی احتیاطی از جانب راننده سواری پراید به علت عدم توجه به جلو نشای از خستگی و خواب آلودگی اعلام کردند.

وی با اشاره به شروع بارش باران در این استان به رانندگان وسایل نقلیه هشدار داد که با توجه به لغزنده بودن محورهای مواصلاتی با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

کشف شش هزار نخ سیگارت قاچاق در راز و جرگلان

با تلاش ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی راز و جرگلان خراسان شمالی تعداد شش هزار نخ سیگارت قاچاق در این شهرستان کشف شد.

سرگرد علی جهانی با اعلام این خبر افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق با ایجاد تور ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان راز به یکدستگاه خودروی وانت نیسان یخچال دار مخصوص حمل گوشت دام مشکوک که در بازرسی از یخچال این خودرو، تعداد شش هزا نخ سیگارت قاچاق کشف کردند.

وی افزود: راننده خودرو به هویت (ی .ش) 21 ساله دستگیر و بهمراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

کد خبر 2178250

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha