۱۲ بهمن ۱۳۹۳، ۹:۲۷

سرهنگ مظاهری:

پلیس خراسان شمالی آمادگی تامین امنیت برای سرمایه گذاران را دارد

پلیس خراسان شمالی آمادگی تامین امنیت برای سرمایه گذاران را دارد

بجنورد- فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی از آمادگی ناجا در این استان به منظور تامین امنیت برای سرمایه گذاری در مناطق مختلف خراسان شمالی خبر داد.

سرهنگ علیرضا مظاهری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: اولین نكته در سرمایه گذاری امنیت سرمایه گذاران بوده و در این زمینه نیروی انتظامی خراسان شمالی امنیت سرمایه گذران بومی و غیر بومی و دارای شرایط لازم را در شهرستان های مختلف استان تامین می كند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینكه امنیت با عدالت آمیخته شده و ناجا مظهر تبلور آن است، گفت: ناجا به عنوان نماد حكومتی در سطح ارتقای امنیت اجتماعی بسیار موثر بوده و فعالیت های این نهاد نیز تاکنون موفقیت آمیز بوده است.

سرهنگ مظاهری توسعه پایدار را در گرو امنیت دانست و افزود: این مهم جز با مشاركت دستگاه های مختلف، مردم و اجرای طرح های متعدد ارتقای امنیت محقق نخواهد شد.

وی تصریح كرد: مهم ترین بحث در نیروی انتظامی صداقت در تامین امنیت روانی و پیشگیری از وقوع جرائم است اگر چه که پس از وقوع جرم نیز پیگیری و دستگیری مجرم و اجرای قانون در مورد وی از اهمیت زیادی برخوردار است.

فرمانده انتظامی استان رسانه ها را در تامین امنیت و افزایش مشاركت های مردمی با ناجا نقش آفرین دانست و گفت: خراسان شمالی از امنیت قابل قبولی در سطح كشور برخوردار بوده و بیشترین نقش در ایجاد این امنیت را مردم استان دارا هستند.

وی گفت: افزایش ۱۴ درصدی كشفیات سرقت، مواد مخدر، افزایش تماس های مردمی با سامانه ۱۱۰ و ۱۹۷ ناجا و ... نشان از اعتماد مردم به ناجا و امنیت پایدار در استان دارد.

کد خبر 2480381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha