۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۶

فرمانده انتظامی خراسان شمالی:

۸ هزار نفر در خراسان شمالی از طرح امنیت اخلاقی تذکر گرفتند

۸ هزار نفر در خراسان شمالی از طرح امنیت اخلاقی تذکر گرفتند

بجنورد- فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان شمالی گفت: طی سال جاری در قالب اجرای طرح امنیت اخلاقی بیش از هشت هزار نفر در این استان تذکر شفاهی و کتبی گرفتند.

سردار علیرضا مظاهری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اجرای طرح امنیت اخلاقی در خراسان شمالی، اظهار کرد: نخستین گام در اجرای طرح امنیت اخلاقی، تذكر و ارشاد بوده و تنها در برخی موارد به ناچار از برخورد قضایی استفاده می شود.

وی افزود: تامین امنیت عمومی یكی از اولویت های كاری نیروی انتظامی خراسان شمالی است كه در این راستا افزون بر طرح های خیابانی، كنترل صنوف و باغ تالارها نیز به صورت جدی در دستور كار  قرار گرفته است.

سردار مظاهری تصریح كرد: نیروی انتظامی علاوه بر ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، با افرادی كه از حدود قانون تجاوز می كنند برخورد جدی دارد.

این مقام انتظامی امنیت اخلاقی را از موارد مهم مورد توجه ناجا عنوان كرد و گفت: اولین گام در طرح امنیت اخلاقی تذكر و ارشاد است که این روند تاکنون در استان با دقت اجرایی شده است.

سردار مظاهری افزود: بر این اساس طی در راستای اجرای طرح امنیت اخلاقی توسط نیروی انتظامی خراسان شمالی سال جاری هشت هزار و ۲۵۷ مورد تذكر لسانی و ۴۶۳ مورد تذكر كتبی به افراد صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در خاتمه خواستار حفظ حرمت ماه مبارك رمضان شد و گفت: نیروی انتظامی استان با حرمت شكنان این ماه برخورد جدی دارد.

کد خبر 2851764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha