۱۶ فروردین ۱۳۹۴، ۱۳:۳۵

در رزمایش علمی عملیاتی/

پلیس فتای خراسان شمالی رتبه دوم کشور را کسب کرد

پلیس فتای خراسان شمالی رتبه دوم کشور را کسب کرد

بجنورد- فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی گفت: پلیس فتای استان در رزمایش علمی و عملیاتی رتبه دوم را در بین استان های سراسر کشور به دست آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا مظاهری صبح یکشنبه در بازدید از پلیس فتای خراسان شمالی، از این مجموعه به دلیل کسب رتبه دوم کشور در رزمایش علمی و عملیاتی تقدیر کرد.

وی با اشاره به دشواری و حساسیت های کار پلیس فتا، اضافه کرد: امروزه كلاهبرداری اینترنتی به یك معضل جدی در فضای سایبری تبدیل شده و سهم اصلی در حوزه جرائم مالی را به خود اختصاص داده به همین دلیل نیز می بایست پلیس فتا با توجه ویژه به این امر فعالیت های خود را با جدیت ادامه دهد.

سرهنگ مظاهری اظهار داشت: پلیس فتا با همکاری و تعامل خوب با نهادهای دولتی تاکنون توانسته است وظیفه خود را در برخورد با مجرمان و فرهنگ سازی استفاده از فضای مجازی را به نحو مطلوب انجام دهد.

این مقام انتظامی افزود: ارائه هشدارهای انتظامی و آگاه سازی عموم شهروندان از شگردها و کلاهبرداری های مجرمان از وظایف پلیس فتا است تا در پیشگیری از آسیب ها و تهدیدهای فضای مجازی پیش قدم باشد.

وی تأکید کرد: پلیس فتا بایستی با تمام توان خود امنیت موجود در فضای مجازی را حفظ کند و به کلاهبرداران و سارقان اینترنتی اجازه جولان ندهد.

سرهنگ مظاهری گفت: مجموعه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی به سهم خود از پلیس فتا استان به دلیل کسب رتبه دوم کشوری در رزمایش علمی و عملیاتی سال ۹۳ تقدیر و تشکر می کند.

 

کد خبر 2526956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha