۱۶ فروردین ۱۳۹۳، ۱۳:۱۲

هشدار در مورد آخرین روش کلاهبرداری اینترنتی/ کلاهبرداری با ارسال پیامک "نگاه کن ببین چیه"

هشدار در مورد آخرین روش کلاهبرداری اینترنتی/ کلاهبرداری با ارسال پیامک "نگاه کن ببین چیه"

رئیس پلیس فتا خراسان شمالی از کلاهبرداری در قالب مسابقه پیامکی "نگاه کن ببین چیه" به صورت گسترده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر،سرگرد سهيل خاکشور در اين رابطه گفت: در پي بررسي هاي صورت گرفته توسط کارشناسان پليس فتا شگرد جديدي از كلاهبرداري از طريق ارسال پيامك حجمي و ايجاد صفحه جعلي در فضاي مجازي شناسايي شده است که شهروندان در اين رابطه باید هوشيار باشند.

وي ادامه داد: در اين شيوه مجرمانه افراد کلاهبردار ابتدا اقدام به ارسال پيامک حجمي انبوه با متن "نگاه کن ببين چيه ؟ شما برنده 70 ميليون ريال شده ايد به سايت زير مراجعه کنيد :www.bank7.org " اقدام به کلاهبرداری می کنند.

رييس پليس فتا خراسان شمالي تصريح کرد: برخي از شهروندان به علت ناآگاهي و برای رسيدن به وجه اعلامي به وب سايت مذکور مراجعه و ترغيب شده ناخواسته شماره کارت – رمز اينترنتي – cvv2 و تاريخ انقضاي کارت خود را در داخل فرم  وارد مي کنند و آنگاه دکمه ارسال را فشار مي دهند دريغ از اينکه سايت فوق جعلي بوده و اطلاعات بانکي شهروندان به اين راحتي به سامانه بانک اطلاعاتي کلاهبرداران ارسال می شود.

سرگردخاکشور ياد آور شد: در نهايت کلاهبرداران با داشتن مشخصات مورد نياز عمليات بانکي و به جهت عدم شناسايي از سوي پليس پس از نفوذ به حساب افراد سريعا اقدام به خريد اينترنتي کرده و به راحتي از اين طريق طعمه هاي خود را فريب مي دهند و پول کلاني را به سرقت مي برند.

کد خبر 2264342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha