۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۰

بديعي مقدم:

بارش باران حركت خودروها را در گردنه‌هاي خراسان شمالي كند كرد

بارش باران حركت خودروها را در گردنه‌هاي خراسان شمالي كند كرد

بجنورد - خبرگزاري مهر: مديركل راه و شهرسازي خراسان شمالي گفت: بارش باران و مه غليظ حركت خودروها در گردنه هاي ارتباطي اين استان را كند كرده است.

علي اصغر بديعي مقدم صبح شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: بارش باران و مه شديد كه از شب گذشته در برخي از مناطق خراسان شمالي آغاز شده، حركت خودروها در محورهاي ارتباطي استان علي الخصوص در گردنه ها را كند كرده است.

وي اظهار داشت: اكنون گردنه هاي ارتباطي استان از جمله گردنه های چمن بید،‌جوزک، اسدلی و امین الله را مه غليظي فرا گرفته و بارش باران نيز به صورت آهسته ادامه دارد.

به گفته بديعي مقدم به غير از گردنه هاي مزبور، در ساير محورهاي خراسان شمالي، سطح جاده ها خشك است.

او اضافه كرد: اكنون تردد در گردنه هاي كوهستاني خراسان شمالي به دليل بارش باران و مه شديد به كندي صورت مي گيرد و رانندگان بايد در اين محورها با سرعت مطمئن حركت كنند.

بديعي مقدم اظهار داشت: رانندگاني كه قصد عبور از اين گردنه ها را دارند از چراغ‌های مه شکن استفاده كرده و وسايل نقليه خود را به تجهيزات ايمني مجهز كنند.

به گفته وي از ديشب تاكنون گروه هاي راهداري و پليس راه مستقر در اين محورها، خودروهاي عبوري را هدايت كرده و بر تردد آنها نظارت مي كنند.

مديركل راه و شهرسازي خراسان شمالي در پايان عنوان كرد: رانندگاني كه قصد عبور از محورهاي استان را دارند پيش از حركت، با تماس با شماره ارتباطي 141 و يا تلفن 2261000-0584 آخرين وضعيت راه ها را جويا شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، اداره كل هواشناسي خراسان شمالي وضعيت جوي استان براي 24 ساعت آينده را تمام ابري همراه با بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پيش بيني كرده است.


 

کد خبر 2180433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha