گزیده مرحوم حسین حداد از 35 سال داستان‌ عاشورایی ایران بازچاپ می‌شود

گزیده مرحوم حسین حداد از 35 سال داستان‌ عاشورایی ایران بازچاپ می‌شود

مجموعه داستان «راز سر به مهر» شامل برگزیده 35 سال داستان‌های عاشورایی ایران به همت زنده‌یاد حسین حداد، برای دومین نوبت از سوی انتشارات سوره مهر منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «راز سر به مهر» شامل ۱۵ اثر از ۲۴ نویسنده است که در میان آنها داستان‌هایی از «حسن احمدی» با عنوان نگاه در نگاه پیرمرد، «میثاق امیر فجر» با عنوان سرباز، «قیصر امین‌پور» با عنوان شبیه، شبیه، شیبه، «اصغر استاد حسن معمار» با عنوان كشمكش، «محمود براتی خوانساری» با عنوان راز سر به مهر، «محمدرضا بایرامی» با عنوان قربانی، «سیدابوالقاسم حسینی (ژرفا)» با عنوان مهر خون و «زهرا راویان» با عنوان بهشت را زینت كنید، دیده می‌شود.

همچنین داستان‌هایی از «نرگس ساعتی» با عنوان ساقه سبز نیاز، «سیدمحمد سادات اخوی» با عنوان قطره پنجم و قطره سیزدهم، «سیدمهدی شجاعی» با عنوان كسی كه آمدنی است، ضریح چشم‌های تو و دنیا پس از تو نباشد، «مجید شاه‌حسینی» با عنوان سقا، «مریم صباغ‌زاده ایرانی» با عنوان تسبیح، «فریدون عموزاده خلیلی» با عنوان شمشیر كهنه، «داوود غفارزادگان» با عنوان روایت غلام عبیدالله زیاد و روایت یك كاتب گمنام و «حمید گروگان» با عنوان رندان تشنه‌لب و میقات عشق، بخش‌های دیگر این كتاب را تشكیل می‌دهند.

داستان‌های این كتاب هر كدام به اهتمام حسین حداد، نویسنده فقید، از كتاب‌ها و مجموعه داستان‌ها با نام‌های داستان هفتم، دو قدم تا قاف، طوفان در پرانتز، كشمكش و ... گردآوری شده است و  قبل از آغاز هر داستان گردآورنده كتاب (حسین حداد) در مقدمه‌ای به معرفی نویسنده و ویژگی‌های خاص آن داستان و رابطه آن با واقعه عاشورا پرداخته است.

«راز سر به مهر» تولید مركز آفرینش‌های ادبی است كه از سوی انتشارات سوره مهر در شمارگان ۲۵۰۰ نسخه به چاپ دوم می‌رسد.

کد خبر 2180602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha