۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۵۷

در گفتگو با مهر عنوان شد:

بازیکنان تیم ملی ساحلی به حمایت نیاز دارند/ نقش اکتاویو انکارناپذیر است

بازیکنان تیم ملی ساحلی به حمایت نیاز دارند/ نقش اکتاویو انکارناپذیر است

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی با اشاره به این نکته که بازیکنان این تیم با کمترین امکانات توانسته‌اند قهرمانی در جام بین قاره‌ای را کسب کنند، تاکید کرد: همه بازیکنان تیم ملی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و به حمایت مسئولان نیاز دارند.

علی نادری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص حضور در مسابقات جام بین قاره‌ای خاطرنشان کرد: به نظر من سطح این مسابقات از جام جهانی هم بالاتر بود چرا که فقط بهترین تیم‎‌های هر قاره در آن حضور داشتند و همه بازی‌ها برای ما کاملا دشوار بود.

وی اضافه کرد: ما هر روز بازی‌های سنگینی را انجام دادیم و فشار روی بازیکنان واقعا زیاد بود. از طرفی حریفان ما بهترین تیم‌های هر قاره بودند و خدا را شکر با درایت کادر فنی و غیرت بچه‌ها توانستیم در اولین حضورمان در این تورنمنت عنوان قهرمانی را کسب و دل مردم را شاد کنیم.

کاپیتان تیم ملی با اشاره به بازی با روسیه در جام جهانی تاهیتی عنوان کرد: در جام جهانی ما برای اولین بار مقابل روسیه به میدان می‌رفتیم و از این تیم شناخت نداشتیم با این حال در طول مسابقه از قهرمان جهان بهتر بودیم اما در دقایق پایانی به خاطر بعضی ریزه کاری‌ها و باتجربه‌تر بودن یاران حریف، نتیجه را واگذار کردیم اما این بار دو بار با آنها مصاف داشتیم که در هر دو مسابقه آنها را شکست دادیم.

نادری در پاسخ به این سئوال که آیا در جام جهانی تحت تاثیر نام برزیل قرار گرفته بودید، گفت: دقیقا همین طور است، ما برای نخستین بار مقابل برزیل به میدان می‌رفتیم، آنها قهرمان جهان بودند و همان استرسی که مقابل روسیه داشتیم اجازه نداد برابر برزیل با وجود ارائه بازی خوب بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم.

کاپیتان تیم ملی با اشاره به کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جام بین قاره‌ای توضیح داد: انگیزه‌های ما برای این تورنمنت خیلی بالا بود و از نظر روحی واقعا در شرایط خوبی به سر می‌بردیم. از قبل می دانستیم که توان بردن برزیل و روسیه را داریم که البته این انگیزه را کادر فنی به بازیکنان منتقل کرده بود و بچه‌ها هم در زمین با تمام وجود بازی کردند.

وی درباره نقش مارکو اکتاویو سرمربی برزیلی تیم ایران بیان کرد: نقش اکتاویو واقعا انکارناپذیر است و او یکی از بهترین مربیان دنیا بوده که در این دو سال شرایطی را ایجاد کرد که تیم ملی به یکی از سه تیم برتر دنیا تبدیل شده است. به نظر من در این پیشرفت سرمربی و مدیریت صحیح نقش اساسی را داشتند. باید بدانیم حمایت از اکتاویو شرایط خاصی را داشت که خانم شهریاری با مدیریت خوب خود این کار را انجام داد.

نادری در خصوص حضور یک خانم در راس مدیریت کمیته فوتبال ساحلی بیان کرد: ما صددرصد از عملکرد ایشان راضی هستیم و مجموعه نتایج تیم نیز بیانگر همه چیز است. در این دو سال تنها با مدیریت صحیح بوده که توانستیم تا این حد پیشرفت کنیم در این صورت تیم ملی به جایی نمی‌رسد.

کاپیتان تیم ملی در پاسخ به این سئوال که چه خواسته‌ای از مسئولان ورزش کشور دارید، گفت: ما زمانی که داخل زمین بازی می‌کنیم در ذهن ما تنها چیزی که وجود دارد این است که دل مردم را شاد کنیم و خوشبختانه یک شور و نشاط خاص اجتماعی بعد از این مسابقات به راه افتاد.

وی اضافه کرد: خواسته من در واقع خواسته همه بازیکنان است که با شرایط مالی خیلی بد در زندگی شخصی خودشان و نیز با کمترین امکانات در اردوها حاضر می‌شوند. اکثر بازیکنان تیم ملی متاهل و دانشجو هستند و امیدوارم مسئولان ما را درک کنند و به مشکلات ما رسیدگی شود. خواهش من از گودرزی وزیر جدید ورزش این است که واقعا شرایط ما را درک کنند همان طور که به والیبال و فوتبال رسیدگی کردند به تیم ملی ساحلی نیز توجه کنند تا مشکلات ما کاهش یابد.

کد خبر 2182251

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha