۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۶

در گفتگو با مهر عنوان شد:

اماراتی‌ها هر کاری کردند ایران قهرمان نشود/ نگاهی ویژه به ساحلی شود

اماراتی‌ها هر کاری کردند ایران قهرمان نشود/ نگاهی ویژه به ساحلی شود

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران اعلام کرد تیم روسیه برای گرفتن انتقام باخت در مرحله گروهی برابر ایران به میدان آمد اما بازیکنان تیم ملی کشورمان اجازه نداد آنها به هدف‌شان برسند. وی همچنین گفت: اماراتی‌ها هر کاری کردند ایران قهرمان نشود.

عباس هاشم‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد پیروزی تیم فوتبال ساحلی ایران برابر روسیه و کسب عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال ساحلی بین قاره‌ای 2013، ضمن بیان مطلب فوق گفت: این موفقیت با حمایت مسئولان فدراسیون، هدایت کادرفنی و غیرت و تلاش بازیکنان بدست آمد و باید این قهرمانی بزرگ را به همه مردم ایران تبریک بگویم.

وی اضافه کرد: تیم فوتبال روسیه پس از شکست از ایران در مرحله مقدماتی این مسابقات، برای گرفتن انتقام آن باخت در دیدار فینال برابر ما به میدان آمد اما غیرت و تعصب بازیکنان اجازه نداد روس‌ها به هدف‌شان برسند و برای دومین مرتبه قهرمان جام جهانی را در این رقابتها مغلوب کردند که این موفقیت بزرگی است.

مربی تیم فوتبال ساحلی ایران خاطرنشان کرد: تیم ایران در این جام تمام ابرقدرت‌های دنیا را مغلوب کرد و مسئولان فیفا را به تعجب واداشت. ما برزیل، روسیه، ایتالیا و حتی میزبان که با ناداوری‌هایش نمی‌خواست ایران موفق باشد، را شکست داد و به یک قهرمانی بزرگ دست یافت.

وی در ادامه در مورد پنالتی ثانیه‌های پایانی که داور برای روسیه اعلام کرد، اظهار داشت: اماراتی‌ها هر کاری کردند ایران قهرمان نشود و با اعلام آن پنالتی هم می‌خواستند جام را از ما بگیرند که خدا کمک کرد و خوشبختانه پنالتی بهترین بازیکن جهان یعنی دیمیتری شیشین به اوت رفت.

هاشم‌پور اضافه کرد: البته باید از ایرانی‌های مقیم امارات هم تشکر ویژه‌ای داشته باشیم که در این جام خصوصا بازی با روسیه با حمایت‌های بسیار خوب خود، تیم ملی ساحلی را یاری کردند. آنها آنقدر پر شور تیم ایران را تشویق کردند که ترس را به دل بازیکن پنالتی‌زن روسیه انداخته تا او نتواند آن موقعیت بسیار خوب را به گل تبدیل ‌کند.

وی با انتقاد از مسئولان برگزاری این مسابقات که پیمان حسینی را به عنوان بهترین دروازه‌بان جام انتخاب نکردند، تاکید کرد: متاسفانه دروازه‌بان روسیه دروازه‌بان برتر جام شد و حق حسینی را خوردند. البته محمد احمدزاده به عنوان بهترین بازیکن جام معرفی شد که باید به او تبریک گفت.

مربی تیم فوتبال ساحلی ایران با بیان اینکه موفقیت فوتبال ساحلی تنها متعلق به فدراسیون فوتبال نیست و پیام‌های رئیس جمهور، رئیس مجلس و سایر مسئولان نشان دهنده کار بزرگ این تیم بوده است، در پایان گفت: البته علی کفاشیان قول یک پاداش ویژه ویژه را به ما داده اما از مسئولان وزارت ورزش می‌خواهیم به تیم ساحلی که تاکنون پرچم ایران را در 5 کشور دنیا به اهتزاز در آوردند، هم نگاه ویژه‌ای داشته باشند و از این تیم مانند سایر رشته‌ها تقدیر کنند.

کد خبر 2181321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha