۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۴

محمد احمدزاده در گفتگو با مهر:

از الاهلی و النصر امارات پیشنهاد دارم/ اوکتاویو اسطوره است

از الاهلی و النصر امارات پیشنهاد دارم/ اوکتاویو اسطوره است

فنی‌ترین بازیکن مسابقات بین قاره‌ای فوتبال ساحلی از پیشنهادهای جدید خود خبر داد و گفت: بلافاصله بعد از مسابقات بین قاره‌ای مسئولان دو باشگاه الاهلی و النصر با من وارد مذاکره شدند و پیشنهاد بازی در تیم‌های خود را ارایه کردند.

محمد احمدزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص احتمال لژیونر شدن خود خاطرنشان کرد: من فصل گذشته برای تیم النصر امارات بازی کردم و از نیم فصل دوم به این تیم پیوستم. بعد از مسابقات بین قاره‌ای دو باشگاه النصر و الاهلی امارات با من وارد مذاکره شدند و پیشنهادهای خود را ارایه کردند که به احتمال فراوان به یکی از این دو تیم خواهم پیوست.

وی با اشاره به قهرمانی تیم ایران در این دوره از رقابتها عنوان کرد: ما انگیزه‌های زیادی برای اثبات خود داشتیم. در جام جهانی هم با بدشانسی حذف شده بودیم. خواست خدا بود که من هم به عنوان فنی‌ترین بازیکن انتخاب شدم.  البته این را بگویم که همه بازیکنان ایران بهترین هستند و شما نمی‌توانید ثابت کنید که من بهتری از بقیه هم تیمی‌های خودم بودم و فقط به عنوان نماینده ایران این جام را گرفتم.

این بازیکن با تمجید از سرمربی برزیلی تیم کشورمان خاطرنشان کرد: در این دو سالی که اوکتاویو به ایران آمده فوتبال ساحلی کشورمان متحول شده است. او یک اسطوره است که اگر روزی از تیم ایران برود مطمئن باشید که فوتبال ساحلی کشورمان با افت فاحشی مواجه خواهد شد بنابراین باید به هر شکل که شده این مربی توانمند را حفظ کنیم.

احمدزاده همچنین قهرمانی در این مسابقات را عاملی برای ایجاد تحول در زندگی بازیکنان دانست و عنوان کرد: تا قبل از این مسابقات کسی بازیکنان کشورمان را نمی شناخت ولی حالا وضعیت فرق می‌کند. من مطمئن هستم که حالا شرایط زندگی بچه‌ها هم عوض خواهد شد. ما انتظار داریم مسئولان به این تیم رسیدگی کنند. بازیکنان این تیم شغلی ندارند و قراردادهای لیگ هم بسیار پایین است.

 

کد خبر 2183781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha