۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۰

علی کفاشیان:

شنبه روزی به یادماندنی برای ورزش بود/ پاداش مناسبی به ساحلی‌بازان می‌دهیم

شنبه روزی به یادماندنی برای ورزش بود/ پاداش مناسبی به ساحلی‌بازان می‌دهیم

رئیس فدراسیون فوتبال ایران روز شنبه را روزی به یادماندنی برای ورزش ایران دانست و گفت: پس از اینکه تیم ملی والیبال آمریکا را شکست داد، تیم ملی فوتبال ساحلی هم با شکست روسیه عنوان قهرمانی را بدست آورد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی به جامعه فوتبال کشور و مردم فوتبالدوست ایران گفت: بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی با تلاش، کوشش و غیرت توانستند روسیه قهرمان دو دوره جام بین قاره‌ای و جام جهانی 2013 تاهیتی را شکست دهند و قهرمان جهان شوند.

وی ادامه داد: تیم ایران در گروه سختی قرار داشت اما موفق شد برزیل و روسیه و ایتالیا را شکست دهد که، واقعا کار آسانی نبود. کسانی که فوتبال ساحلی  را می‌شناسند، می‌دانند شکست دادن این تیم‌ها چقدر سخت است. اما بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی که واقعا با کمترین امکانات نسبت به حریفانشان اردوهای آماده‌سازی داخلی و خارجی را برگزار کردند با تلاش، کوشش و حمایت فدراسیون، فعل خواستن را صرف و دل همه مردم ایران را شاد کردند.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران همچنین یادآور شد: دیروز شنبه برای ورزش ایران روز به یادماندنی بود و پس از اینکه تیم ملی والیبال آمریکا را شکست داد، تیم ملی فوتبال ساحلی هم با شکست روسیه یک روز به یادماندنی را رقم زد.

کفاشیان با تاکید بر اینکه باید از مارکو اوکتاویو، کادرفنی تیم ملی فوتبال ساحلی و دپارتمان فوتبال ساحلی هم تشکر کرد که با تلاش شبانه‌روزی توانستند این افتخار بزرگ و تاریخی را برای فوتبال ایران کسب کنند، تاکید کرد:در هر صورت فوتبال ساحلی لیگ قدرتمندی دارد که برگزاری منظم و مرتب این لیگ است که پشتوانه تیم ملی فوتبال ساحلی برای داشتن بازیکنان با کیفیت و کسب موفقیت‌هاست.

وی با اشاره به اینکه پاداش مناسبی به تیم ملی فوتبال ساحلی داده می‌شود، خاطرنشان کرد: در رسانه‌ها آمده بود که بنده گفته‌ام پاداشی به ساحلی بازان تعلق نمی‌گیرد، اما منظور من این نبود که قرار نیست پاداشی به ملی‌پوشان داده شود. بنده گفتم در حد تلاشی که کرده‌اند، نمی‌توانیم به آنها پاداش بدهیم. هرگز نگفتم به ملی پوشان پاداش نمی‌دهیم. پاداشی که باید به ملی پوشان تیم ملی ساحلی داده شود، داده خواهد شد و این پاداش مناسب خواهد بود. ضمن اینکه افراد و نهادهایی هم برای دادن پاداش به ساحلی بازان اعلام آمادگی کرده‌اند.

رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه در هر حال نمی‌گذارد حق تیم ملی ساحلی ادا نشود، گفت: گفت: توجه ویژه فدراسیون به فوتبال ساحلی، فوتسال و فوتبال پایه خوشبختانه تا حدود زیادی نتیجه داده و پس از موفقیت‌هایی که تیم‌های ملی فوتبال بزرگسالان، تیم فوتبال زیر 17 سال، تیم ملی فوتبال ساحلی و تیم‌های ملی فوتسال مردان و زنان کسب کرده‌اند، امیدواریم تیم‌های فوتبال جوانان، زیر 22 سال و تیم فوتبال امید بتوانند موفقیت کسب کنند تا موفقیت‌های فوتبال کامل شود.

کد خبر 2181532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha