۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۹

براي حضور در مسابقات جهاني تركيه/

تركيب نهايي تيم ملي كوراش بانوان و آقايان كشور اعلام شد

تركيب نهايي تيم ملي كوراش بانوان و آقايان كشور اعلام شد

بجنورد - خبرگزاري مهر: رييس هيئت جودو و كوراش خراسان شمالي گفت: تركيب نهايي تيم ملي كوراش بانوان و آقايان كشور براي حضور در مسابقات جهاني تركيه مشخص شد.

كوروش خسرويار در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: پس از برگزاري مسابقات قهرماني كوراش بزرگسالان كشور و انتخابي تيم ملي در بجنورد و جلسه مشترك روساي هيئت استانهاي خراسان شمالي و رضوي با آرش میراسماعیلی، نايب رئيس فدراسيون جودو و مدير تيمهاي ملي در بجنورد و تفويض اختيار به استانهاي فوق، اعضاي تيم ملي جمهوري اسلامي ايران در دو رده آقايان و بانوان براي شركت در مسابقات قهرماني جهان مشخص شدند.

وي اظهار داشت: بر اين اساس در رده آقايان در وزن 60 كيلوگرم قنبرعلي قنبري و بهزاد وحداني، در 66 كيلوگرم علي رحماني و مصطفي دليريان، در 73 كيلو هادي قديمي و الياس علي اكبري، در 81 كيلو مجتبي باغچقي و مجتبي قادري قهرمانلو، در 90 كيلو علي محمدنيا و احمدجفاكش مقدم، در 100 كيلو حجت رهنما و محسن دليريان و در وزن 100+ كيلوگرم حميدقلي حسنقه و مسعود حاجي پور مقدم فاروجي به عنوان تركيب نهايي تيم ملي ايران براي شركت در مسابقات جهاني تركيه انتخاب شدند.

به گفته خسرويار سرمربيگري تيم ملي كوراش كشور در اين مسابقات را رضا مهنان بر عهده دارند و مربيان تيم هم  زين العابدين حقاني، قاسم اسدي و يونس كريمان هستند.

او اضافه كرد: همچنين محمد خالقي مقدم به عنوان سرپرست تيم ملي كوراش ايران اعزامي به مسابقات جهاني استانبول تركيه انتخاب شد.

خسرويار اظهار داشت: در رده بانوان نيز سميه حيدري و تكتم بيدل با سرپرستي ومربيگري مريم السادات قدمگاهي به عنوان تيم كوراش جمهوري اسلامي ايران به اين مسابقات جهاني اعزام مي شوند.

وي گفت: تيم ملي كوراش كشور روز جمعه 22 آذرماه براي حضور در مسابقات جهاني تركيه تهران را به مقصد استانبول ترك مي كند.

به گزارش خبرنگار مهر، كورش خسرويار داور بين المللي 3star ايران كه رياست هيئت جودو و كوراش خراسان شمالي را نيز بر عهده دارد؛ با دعوت فدراسيون جهاني، براي قضاوت در اين دوره از مسابقات به تركيه اعزام مي شود.

کد خبر 2183031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha