۱۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۵:۴۸

هفته هفدهم لیگ برتر؛

سپاهان و استقلال در نیمه نخست به تساوی رضایت دادند

سپاهان و استقلال در نیمه نخست به تساوی رضایت دادند

تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال تهران در پایان نیمه نخست دیدار خود در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال به تساوی بدون گل دست یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، روز نخست از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال آغاز شد. این بازی از ساعت 15 امروز پنجشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد و دو تیم در پایان نیمه نخست به تساوی بدون گل رضایت دادند.

دیدار دو تیم سپاهان و استقلال در حضور 10 هزار تماشاگر و به قضاوت حسین زرگر آغاز شد. در نیمه نخست بازیکنان دو تیم یک بازی سرعتی را در دستور کار قرار دادند با این حال بدون اشتباه ظاهر شدن خط دفاعی دو تیم باعث شد تا با وجود ارایه یک بازی خوب از سوی دو تیم موقعیت گل زیادی را روی دروازه‌ها شاهد نباشیم.

در دقیقه 24 این دیدار شوت ناگهانی محمدمهدی نظری به شکل خطرناکی از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت تا مهمترین اتفاق نیمه نخست اینگونه رقم بخورد. در دقیقه 32 این نیمه هم ابراهیمی از راه دور شانس خود را برای گشودن دروازه رحمتی امتحان کرد که ضربه این بازیکن هم در چارچوب نبود.

در دقیقه 42 شلیک سرضرب قاضی از فاصله دور هم از کنار دروازه رحمان احمدی به بیرون رفت. یک دقیقه بعد ضربه پای چپ ابراهیمی را رحمتی با یک شیرجه بلند به کرنر فرستاد تا در نهایت بازی دو تیم در نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

کد خبر 2189435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha