۱۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۸:۰۳

زلاتکو کرانچار:

استقلال دنبال ضد حمله بود/ ما موقعیت‌های بیشتری داشتیم

استقلال دنبال ضد حمله بود/ ما موقعیت‌های بیشتری داشتیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به دیدار این تیم برابر استقلال تاکید کرد: ما در این بازی موقعیت‌های بیشتری نسبت به حریف خود داشتیم.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار در پایان دیدار این تیم برابر استقلال در جمع خبرنگاران گفت: به نظرم مسابقه بسیار خوبی را شاهد بودیم و هر دو تیم فوتبال سطح بالایی را ارائه کردند ولی من بیشتر موافق این هستم که موقعیت‌های ما بیشتر بود، استقلال در پی دفاع کردن و گلزنی از راه ضد حمله مقابل سپاهان بود.

وی اضافه کرد: بازی ما برجسته‌تر نشان می‌داد، آمار خود بیانگر همه چیز است. ما در این بازی 15 خطا در نیمه حریف گرفتیم و 33 شوت داشتیم که نشان می‌دهد ابتکار عمل را در دست داشتیم.

سرمربی تیم سپاهان به مشکل گلزنی تیمش اشاره کرد و گفت: برای چندمین بازی متوالی ما با وجود خوب بازی کردن مشکل گلزنی داریم البته من به خاطر بازی خوب شاگردانم به آنها تبریک می‌گویم. آنها اعتماد به نفس بالایی داشتند و به این اعتماد به نفس در دیدارهای بعدی احتیاج داریم. متاسفانه باید بگویم ما با کمبود مهاجم گلزن در خط حمله مواجه هستیم.

کرانچار در بخش دیگری از حرف‌هایش از حضور بازیکنان جوان در ترکیب سپاهان به نیکی یاد کرد و ادامه داد: باید به مسئولان باشگاه تبریک گفت که اجازه حضور جوان‌هایی مثل علی کریمی، ایمان جهان عالیان و حسین مرادوند را در تیم خود دادند. در واقع باید گفت کریمی و شریفی جزو جوان‌هایی هستند که در رده‌های پایه نیز فوق‌العاده کار کردند.

این مربی درباره پست بازی احسان حاج صفی تصریح کرد: وقتی جباری نتوانست در تیم ما بتواند ما در تمرینات از احسان در خط هافبک استفاده کردیم البته به خاطر جام جهانی هر کسی باید در پست خود بازی کند و سعی ما این است تا بازیکنان ملی‌پوش را در جایگاهی قرار دهیم تا آنها جام جهانی را از دست ندهند. در واقع احسان حاج صفی بازیکنی چند پسته است که در سیستم 1-3-2-4 پشت سر مهاجم یا حتی هافبک چپ می‌تواند بازی کند و این جای خوشبختی برای ما است که چنین بازیکنی را در ترکیب تیم خود داریم.

کرانچار درباره جدایی آرش افشین نیز بیان کرد: مشکل او مثل جباری بود و از ابتدای فصل همه کار کردیم تا انگیزه‌های او را افزایش دهیم ولی او خودش با فولاد وارد مذاکره شده بود و تمام تفکرش این بود که به فوتبال بازگردد حتی بعد از بازی هفته گذشته مقابل فولاد نیز با این باشگاه مذاکرات تازه‌ای انجام داد و در بازگشت به اصفهان از همه عذرخواهی کرد. ما به خاطر عذرخواهی وی از جمع از این بازیکن تشکر می‌کنیم اما باید بگویم ستاره‌های واقعی کسانی هستند که به تعهدات ابتدای فصل خود پایبند بمانند.

کد خبر 2189511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha