۱۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۹:۲۵

محسن مسلمان:

بازیکنان ما از یکدیگر حمایت کردند/ می‌توانیم صدر جدول را پس بگیریم

بازیکنان ما از یکدیگر حمایت کردند/ می‌توانیم صدر جدول را پس بگیریم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه با بردن ذوب‌آهن می‌توانیم هفته آینده صدر جدول را پس بگیریم، گفت: بازیکنان ما در جریان بازی برای کسب سه امتیاز خیلی خوب از یکدیگر حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مسلمان پس از برتری 2 بر یک پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازیکنان ما مانند بازی هفته گذشته مقابل تراکتورسازی بازی را خوب شروع کردند و باز هم تکرار می‌کنم که در هفته گذشته نیز ما مستحق باخت نبودیم. در این دیدار بازیکنان ما در جریان بازی برای کسب سه امتیاز خیلی خوب از یکدیگر حمایت کردند.

وی افزود: ما ابتدا پیش افتادیم و پس از آن ذوبی‌ها موفق شدند گل تساوی را بزنند اما از آنجایی که فقط به سه امتیاز بازی فکر می‌کردیم موفق شدیم گل دوم را هم بزنیم و پس از آن نیز باید نتیجه را حفظ می‌کردیم که بازیکنان ما در این خصوص خیلی باتجربه عمل کردند.

هافبک تیم پرسپولیس تاکید کرد: در مجموع خوشحالم که توانستیم بازی را ببریم و با کسب 3 امتیاز جایگاه خود را در جدول بهبود بخشیم و مطمئنم که هفته آینده نیز می‌توانیم صدر جدول را پس بگیریم.

وی در خصوص تیم ذوب‌آهن نیز تاکید کرد: ذوب‌آهن بازی خوبی را به معرض نمایش گذاشت و همیشه فوتبال بازی کردن مقابل این تیم برای هر تیمی سخت است.

کد خبر 2189893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha