۱۵ آذر ۱۳۹۲، ۲۰:۰۱

قاسم حدادی‌فر:

می‌توانستیم مقابل پرسپولیس بازنده نباشیم/ شادی گلم را به پسرم هدیه کردم

می‌توانستیم مقابل پرسپولیس بازنده نباشیم/ شادی گلم را به پسرم هدیه کردم

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن با تاکید بر اینکه می‌توانستیم مقابل پرسپولیس به تساوی برسیم، گفت: اگر از موقعیت‌های گلزنی خود استفاده می‌کردیم، شکست نمی‌خوردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم حدادی‌فر پس از شکست دو بر یک تیم فوتبال ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ سیزدهم در جمع خبرنگاران گفت: بازی سختی را مقابل پرسپولیس داشتیم اما اگر می‌توانستیم از موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم، به خوبی استفاده کنیم، مقابل این تیم  شکست نمی‌خوردیم. ما در دیدارهای قبلی خود نیز نشان دادیم که موقعیت‌های خوبی را روی دروازه‌های حریفان‌مان ایجاد می‌کنیم اما نمی‌توانیم خوب نتیجه بگیریم.

وی در خصوص گلی که به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: گلی که من زدم نتیجه پاس خوب محسن بیاتی‌نیا بود. خود من ندیدم که توپ چگونه گل شد، من باز هم تاکید می‌کنیم می‌توانستیم مقابل پرسپولیس حداقل به نتیجه تساوی برسیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در خصوص شادی پس از گل خود تاکید کرد: من خوشحالی پس از گل خود را به پسرم هدیه کردم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا می‌توانید در رقابتهای لیگ برتر باقی بمانید، یادآور شد: مطمئن باشید ما در لیگ می‌مانیم چون خوب فوتبال بازی می‌کنیم اما نتیجه نمی‌یریم که مطمئنم این موضع در هفته‌های آینده حل خواهد شد.

حدادی‌فر در خصوص حضور محسن مسلمان و پیام صادقیان در تیم پرسپولیس گفت: مسلمان و صادقیان از بازیکنان تاثیرگذار تیم ذوب‌آهن بودند که نبود آنها در حال حاضر روی تیم ما تاثیر منفی گذاشته است اما من مطمئنم این دو بازیکن آینده روشنی خواهند داشت و در تیم پرسپولیس پیشرفت می‌کنند امیدوارم آنها به حق خود در فوتبال ایران برسند.

کد خبر 2189906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha