۱۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۴:۵۷

کریم باقری در گفتگو با مهر:

حدس می‌زدم با آرژانتین همگروه شویم/ در حد داشته‌هایمان حرف بزنیم

حدس می‌زدم با آرژانتین همگروه شویم/ در حد داشته‌هایمان حرف بزنیم

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی برای صعود از گروه خود در جام جهانی باید در حد داشته‌هایمان صحبت کنیم، گفت: در صورت داشتن برنامه‌ریزی صحیح و برگزاری بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های بزرگ پتانسیل صعود داریم.

کریم باقری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص همگروهی تیم ملی ایران با آرژانتین، نیجریه و بوسنی در رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل ضمن بیان مطلب فوق گفت: خوشبختانه قرعه بدی به تیم ما نخورد. من پیش از اعلام قرعه‌کشی جام‌جهانی تیم‌های همگروه تیم ملی ایران را حدس زده بودم که از آن حدس من فقط آرزانتین درست در آمد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر باید بگویم در گروه سختی قرار داریم زیرا تا به امروز بازی‌های تدارکاتی خوبی برای آماده کردن تیم ملی ایران نداشتیم. در شرایط فعلی برای صعود در گروهی که در آن قرار داریم، باید در حد داشته‌های‌مان صحبت کنیم.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران در همین خصوص افزود: تیم ملی ایران پتانسیل بالایی دارد و حتی توان این را دارد که تیم‌های ملی نیجریه و بوسنی و هرزگوین را شکست دهد اما به شرطی که برنامه‌ریزی درستی برای آماده‌سازی تیم ملی داشته باشیم.

وی یادآور شد: همچنین در فرصت باقی مانده بازی‌های تدارکاتی خوبی را با تیم‌هایی در سطح تیم‌های ملی آرژانتین و نیجریه انجام دهیم تا ترس بازیکنان‌مان از چنین تیم‌هایی بریزد و اعتماد به نفس آنها در تقابل با این تیم‌های قدرتمند جهان بالا برود، در واقع در چنین وضعیتی ما پتانسیل صعود از گروه خود را داریم.

باقری در پاسخ به این پرسش که آیا اگر تیم ملی ایران در گروه های E یا H قرار می‌گرفت، شانس صعود بیشتری داشت؟، گفت: این موضوع به هیچ وجه درست نیست زیرا در جام جهانی تیم ضعیفی نداریم و تیم‌های ملی همچون بلژیک یا سوییس تیم‌های بسیار خوب و قدرتمندی هستند.

 

کد خبر 2189951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha