۱۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۵:۳۹

پورحیدری در گفتگو با مهر:

به صعود تیم ملی از دور مقدماتی امیدوارم نیستم/ امید واهی به مردم ندهیم

به صعود تیم ملی از دور مقدماتی امیدوارم نیستم/ امید واهی به مردم ندهیم

سرمربی پیشین تیم ملی و مدیر فنی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه اصلاً نباید انتظار صعود ایران را به دور بعد جام‌جهانی داشته باشیم گفت: مردم را با وعده‌های واهی امیدوار به صعود نکنیم. قطعا تیم‌هایی که همگروه ایران هستند با برنامه‌ریزی دقیق و کامل به برزیل خواهند آمد و اگر ما می‌خواهیم برابر این حریفان نتیجه بگیریم باید برنامه‌ریزی بهتر و بازی‌های تدارکاتی بیشتری داشته باشیم.

منصور پورحیدری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب به شرایط حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی برزیل اشاره کرد و افزود: در جام جهانی و با توجه به قرعه ای که برای ما پیش آمد کار بسیار سختی پیش رو خواهیم داشت و باید با یک برنامه ریزی دقیق از همین امروز کارمان را برای حضور در جام جهانی شروع کنیم.

پورحیدری خاطرنشان  کرد: نباید با دادن امید واهی به مردم انتظارات آنان را از تیم ملی و نتایجی که در جام جهانی می گیرد بیش از اندازه بالا ببریم.

وی تاکید کرد: به جرات می گویم  که ما به دور بعد صعود نخواهیم کرد چرا که نیجریه و آرژانتین دو قطب بزرگ فوتبال هستند که مطمئناً آنها نیز با برنامه ریزی حساب شده ای در جام جهانی حضور پیدا خواهند کرد.

پورحیدری در ادامه افزود: چرا باید به مردم بگوییم که حتماً صعود خواهیم کرد. باید با منطق پیش برویم نه با احساس مان. البته در فوتبال اتفاقات بسیار زیادی خواهد افتاد و امیدوارم برای ایران نیز این اتفاقات رقم بخورد.

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار دو تیم استقلال و سپاهان نیز گفت: ما پس از مدت ها توانستیم تنها دو روز تمامی بازیکنان مان را در اختیار داشته باشیم و شما دیدید که یک بازی بسیار خوب را نیز ارایه دادیم. امیدوار هستم با توجه به این که از این به بعد تمامی بازیکنان مان را در اختیار داریم بتوانیم در دور برگشت امتیازات لازم را کسب کنیم.

پورحیدری در پایان در خصوص دیدار استقلال مقابل کاسپین قزوین در جام حذفی نیز گفت: جام حذفی همیشه جام شگفتی ها بوده و برای هواداران از حساسیت بالایی برخوردار است.

کد خبر 2190474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha