۲۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۸:۲۸

پورحیدری مطرح کرد:

بعید می‌دانم کی روش بازیکنان استقلال را به اردو ببرد

بعید می‌دانم کی روش بازیکنان استقلال را به اردو ببرد

مدیرفنی تیم استقلال ضمن اعلام ابراز رضایت از عملکرد آبی پوشان مقابل سپاهان و فجر در خصوص تداخل اردوی تیم ملی با دیدارهای استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بعید می‌دانم کی روش بازیکنان استقلال را همزمان با بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به اردو ببرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، منصور پورحیدری در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص شرایط این تیم صحبت کرد که در زیر از نظر می گذرانید:


 *دیدار استقلال و فجرسپاسی را چگونه ارزیابی می کنید؟
 بازی سختی بود، فجر همیشه مقابل تیم‌های بزرگ خوب بازی می‌کند این تیم با بازیکنان جوان و باانگیزه‌اش مقابل ما دونده ظاهر شد با این وجود استقلال باز هم در این بازی خوب کار کرد بویژه اینکه ما  در نیمه دوم به هماهنگی بیشتری رسیدیم و در حفظ توپ خیلی خوب کار کردیم تا آهسته‌آهسته به شرایط مطلوب نزدیک شویم. درست است که استقلال در این بازی فقط یک گل را به ثمر رساند، اما آنچه من از استقلال  در  این دیدار دیدم نشان‌دهنده رسیدن این تیم به شرایط مطلوب است.


*با این حال قبول دارید استقلال هنوز با شرایط ایده آل خود فاصله دارد؟
 در این مورد شکی وجود ندارد، ما دقیقا یک نیم‌فصل به دلیل تعداد بالای محرومان و مصدومان‌مان نتوانستیم شرایط خوبی را تجربه کنیم در واقع کادرفنی تمام نفرات خود را در اختیار نداشتند تا همین اتفاق روی تیم تاثیر‌ بگذارد در حال حاضر که تعداد غایبان استقلال کمتر شده می‌بینیم شرایط این تیم رفته‌رفته بهتر  می‌شود. ما مقابل سپاهان خوب بودیم و برابر فجر هم خوب ظاهر شدیم تا از روزهای نگران‌کننده خارج شویم.


*دلیل اصلی استقبال کم تماشاگران از بازی‌های استقلال در لیگ را چه می‌دانید؟
 این مسئله دلایل زیادی می‌تواند داشته باشد یکی از دلایل این اتفاق گران شدن بلیت‌ها است. کسی که بخواهد به ورزشگاه بیاید باید هزینه بالایی را صرف کند و همین کار را برای آمدن او به ورزشگاه سخت می‌کند. پخش مستقیم بازی‌های خوب اروپایی و پایین آمدن کیفیت بازی‌های لیگ داخلی ما هم در این زمینه بی‌تاثیر نیست. البته الان هم سرما نقش اصلی را در نیامدن هواداران به استادیوم ایفا می‌کند به نظرم همه این عوامل تعداد هواداران حاضر در استادیوم را پایین آورده است.


 *این روزها تعامل تیم‌‌ملی با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا هم بحث اصلی است. شما چه نظری در این‌باره دارید؟
 اگر قرار باشد ملی‌پوشان استقلال در لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشته باشند کار ما در آسیا خیلی سخت می‌شود. البته من بعید می‌دانم که کروش بازیکنان استقلال را همزمان با بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به اردو ببرد. او یک مربی حرفه‌ای و هیچوقت این کار را نمی‌کند.

کد خبر 2196235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha