۱۹ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۰

تا هفته آینده؛

دبیرخانه مسابقات غرب آسیا تشکیل می‌شود

دبیرخانه مسابقات غرب آسیا تشکیل می‌شود

دبیرخانه ویژه چهارمین دوره مسابقات غرب آسیا به منظور ساماندهی امور هماهنگی تشکیل خواهد شد. قرار است این کار تا هفته آینده انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئولان کمیته ملی المپیک که موفق به کسب امتیاز میزبانی مسابقات غرب آسیا در کیش شده‌اند، با توجه به مدت زمان باقی مانده تا آغاز این رقابت‌ها و نزدیک شدن زمان ثبت‌نام از تیم‌ها و ورزشکاران تصمیم به تشکیل دبیرخانه ویژه این مسابقات گرفته‌اند. این کار به منظور ساماندهی امور هماهنگی به خصوص در زمینه ثبت‌نام از شرکت کنندگان و مکاتبات لازم با آنها انجام می‌شود.

به گفته اصغر رحیمی، دبیر کل ستاد تدارکاتی بازی‌های آسیایی و المپیک، قرار است دبیرخانه مسابقات غرب آسیا تا هفته آینده تشکیل شود. بهرام افشارزاده، دبیر کل کمیته ملی المپیک هم ریاست آن را بر عهده خواهد داشت.

چهارمین دوره مسابقات غرب آسیا طی روزهای 29 فروردین ماه تا 6 اردیبهشت‌ماه در کیش برگزار می‌شود. این رقابت‌ها در هشت رشته والیبال ساحلی، بسکتبال، تکواندو، شمشیربازی، کاراته، تنیس روی میز، اسکواش و تنیس و در هر بدو بخش مردان و زنان (به جز والیبال ساحلی که فقط به بخش مردان اختصاص دارد) برگزار می‌شود.

کد خبر 2191939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha